استاندار یزد؛
استاندار یزد با اشاره به بزرگ بودن جامعه پزشکی در استان، یزد را قطب پزشکی جنوب کشور خواند و گفت : پزشکان یزدی در کشور، سرامد اخلاق و درمان هستند.
کد خبر: ۶۷۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 27 October 2018

محمود زمانی قمی استاندار یزد با اشاره به بزرگ بودن جامعه پزشکی در استان ، یزد را قطب پزشکی جنوب کشور خواند و گفت: پزشکان یزدی در کشور، سرامد اخلاق و درمان هستند.

زمانی قمی با اشاره به اینکه پزشکان فرشته‌های سلامت و مورد اعتماد مردم هستند از پزشکان خواست تا در برخورد با بعضی از ناملایمات جامعه صعه صدر پیشه کنند.

وی اخلاق را مهم ترین رکن جامعه دانست و گفت: متاسفانه این مسئله در جامعه امروزی نادیده گرفته می شود.

استاندار یزد طرح تحول نظام سلامت را مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: اجرای موفق این طرح یکی از دستاورد‌های کم‌نظیر دولت تدبیر و امید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

توانمندی پزشکان استان یزد در مقایسه با سایر استان‌ها قابل توجه است
زمانی قمی افزود: توانمندی پزشکان استان یزد در مقایسه با سایر استان‌ها قابل توجه است و جامعه پزشکی استان بالاترین تعهد را در قبال بیماران و مراجعه کنندگان دارد.

وی ادامه داد: پزشکان وظیفه خطیر حفظ جان مردم را برعهده دارند و با طبابت خود امنیت جسمی، روحی و روانی جامعه را فراهم می‌کنند.

به گفته پزشکان و آنطور که آمار‌ها نشان می‌دهد حدود ۸۰درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و مطب‌های استان یزد را هموطنان سایر استان‌های کشور تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان از اعتماد آنان و اعتبار استان یزد در عرصه پزشکی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار