مسئول کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی خوزستان گفت: ساخت شهرک معنوی حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه در دستور کار است.
کد خبر: ۶۷۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 28 October 2018

حجت الاسلام محمود موسوی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام گرفته است مقرر شد از سال آینده ساخت شهرک حسینی در مرزهای استان آغاز شود.

وی گفت : ساخت این شهرک ها با توجه به امکاناتی که خواهد داشت خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی را به بهترین حالت خواهد رساند و الگویی برای نشان دادن عظمت حرکت زوار اربعین حسینی به آیندگان است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: به مدت 17 سال مراسم پیاده روی اربعین حسینی در فصل گرما خواهد بود از این رو ساخت این شهرک برای خدمات رسانی بهتر به زوار مهم است.

مسئول کمیته اسکان ، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان با اشاره به اینکه زائران 93 کشور جهان زوار برای حضور در این حرکت بزرگ به ایران سفر کرده اند بیان کرد: تا کنون 500 هزار نفر از مرزهای خوزستان به کربلا عزیمت کرده اند.

وی گفت: مراسم اربعین حسینی نشانه حیات و بالندگی و نهضت عاشورایی است و اربعین حسینی نشانه ظلم ستیزی و آزادگی است.

وی گفت: تمام مواکب خوزستان مردمی است و این مواکب تا 25 صفر بر پا هستند به همین منظور ازمردم تقاضا داریم در پذیرایی از زوار به مواکب کمک کنند.

مسئول کمیته اسکان ، تغذیه و مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان بیان کرد: از روز پنجشنبه بازگشت زائران از عراق به کشور آغاز شده است و از این رو خدمات رسانی به زوار دو چندان می شود و از مساجد و اماکن عمومی انتظار داریم که برای کمک به زوار همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه حرکت زائران به عراق تا روز دوشنبه  ادامه خواهد داشت ادامه داد: این حرکت میلیونی جهان تشیع تمام ترفندهای دشمنان را خنثی می کند و هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند جلوی این حرکت را بگیرند و امسال دشمنان بسیار تلاش کردندکه جلوی این حرکت رابگیرند که موفق نشدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار