با قبول سومين شكست رقم خورد
تيم فوتسال الماس شهر قم با قبول يك شكست ديگر در جمع كانديداهاي سقوط به دسته پائين‌تر فوتسال باشگاه‌هاي كشور قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 29 October 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته هفتم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال الماس شهر قم به یک باخت دیگر تن داد تا موقعیت بدی در انتهای جدول رده‌بندی این بازی‌ها داشته باشد.

نماینده فوتسال قم در حالی که کادر فنی خود را تغییر داده و با بازیکنان بومی در فصل جاری لیگ دسته اول ایران حضور یافته، در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ روی نوار ناکامی گام برداشت تا قمی‌ها را از بابت کسب مجوز صعود به دسته بالاتر فوتسال ایران نا امید کند.

این تیم که در آغاز فصل با هدایت بهرام وفایی وارد بازی‌های لیگ دسته اول شده بود، اکنون با سرمربیگری سیدوحید غیاثی در لیگ حضور دارد و به جز یک برد که در هفته پنجم بازی‌ها به دست آورد، در دو هفته اخیر دو باخت متوالی مقابل نمایندگان امیدیه و زنجان پذیرفته است.

شاگردان سیدوحید غیاثی در هفته هفتم از نیم‌فصل مسابقات به میهمانی تیم خالص‌سازان زنجان رفتند، در حالی که نماینده قم در هفته ششم با دو گل در خانه خود به تیم نفت امیدیه باخته و شرایط خوبی نداشت اما زنجانی ها هفته قبل در میهمانی هایپر شاهین‌شهر به پیروزی دست یافته بودند و برای تداوم نتایج درخشان خود بازی می‌کردند.

نماینده فوتسال قم نیز که به دنبال کسب دومین پیروزی خود و رها شدن از انتهای جدول بود در این بازی درگیرانه در کار گلزنی موفق عمل نکرد تا در نهایت بزای با پیروزی دو بر صفر زنجانی‌ها به پایان برسد و این تیم به خوبی از امتیاز میزبانی خود استفاده کرده و در مکان چهارم جدول بایستد اما نماینده قم همچنان قعرنشین است، تیمی که با احتساب یک هفته استراحت، از بازی‌های قبل خود یک برد، دو تساوی و سه شکست در کارنامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار