نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متروی اصفهان ابزاری برای داغ کردن مصاحبه‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها شده است و اقدامات ما در این بخش سبب بی‌اعتمادی‌ها شده است.
کد خبر: ۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ 22 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا نصراصفهانی با اشاره به اینکه خط دوم مترو با توجه به مسیری که در خط نخست تجربه کردیم باید برای ما یک تجربه باشد، اظهار کرد: متروی اصفهان زمان بسیار طولانی را به دلیل یک سری نا‌هماهنگی‌های بین‌بخشی از دست داد.

وی با بیان اینکه زمانی که قرار بود خط نخست از چهار‌باغ عبور کند، این موضوع چند سال مورد مناقشه و اختلاف بود، اضافه کرد: در نهایت این موضوع زمان بسیاری از مسئولان، دست‌اندر‌کاران و شهر را گرفت و به نظر می‌رسد یک بار سنگینی به اصفهان و مردم اصفهان وارد شد.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه هزینه‌های مترو بسیار سنگین است، اگر این مجموعه چند ماه زود‌تر به نتیجه برسد، آورده آن برای شهر بسیار قابل توجه است، تصریح کرد: تاخیر یک‌روزه پروژه مترو خسارات جبران‌نا‌پذیری را برای ما به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان سال‌ها فرصت را از دست داده است، ادامه داد: اگر چه این موضوع مصیبت تلخی برای اصفهان است اما فرصت‌سوزی‌های صورت گرفته برای خط یک را می‌توانیم به فرصت‌سازی برای خط دوم متروی اصفهان تبدیل کنیم.

نصراصفهانی با بیان اینکه ما باید در راستای اجرای خط دوم متروی اصفهان مباحث خود را با میراث فرهنگی مشخص کنیم و به توافق برسیم، تاکید کرد: همچنین باید کار‌های کارشناسی صورت بگیرد تا اگر ما به خط دوم متروی اصفهان ورود پیدا کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی این خط انجام شود و ما در زمان اجرای خط با یک سری مخالفت‌ها مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه تمام دست‌اندر‌کاران به دنبال این هستند که حساسیت‌هایی که یونسکو روی میدان امام (ره) دارد به صورت اصولی پاسخ بدهد، افزود: تمام هم و غم مسئولان و متولیان اجرایی این است که مترو با دقت، سرعت و با کمترین هزینه مالی و زمانی اجرا شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متروی اصفهان ابزاری برای داغ کردن مصاحبه‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها شده است و اقدامات ما در این بخش سبب بی‌اعتمادی‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه بنده یک مرتبه در شورای سوم عنوان کردم که قصه ما در زمینه پروژه متروی اصفهان در حال تبدیل شدن به قصه چوپان دروغگو است، اظهار کرد: بار‌ها زمان‌های متفاوت و غیر‌واقعی در ارتباط با راه‌اندازی متروی اصفهان به مردم اعلام شده است و اگر زمان واقعی راه‌اندازی این پروژه به مردم اعلام شود، مردم فکر می‌کنند که ما دروغ می‌گوییم و متروی اصفهان هنوز آماده نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار