مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، ارتقاء شاخص های فرهنگی و هنری استان را در گرو حمایت مسئولان اجرایی دانست.
کد خبر: ۶۸۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵ 21 November 2018

وحید کیانی روز چهارشنبه در آیین آغاز بکار بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور به میزبانی خوزستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در حالی برگزار شد که از آخرین میزبانی استان از چنین برنامه های مهم فرهنگی در زمینه کودک توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 12 سال می گذرد.

وی ادامه داد: توجه به نیازهای حوزه فرهنگ و هنر یک امر ضروری است و به نظر می رسد که با اهمیتی که به اینگونه فعالیت ها داده می شود می توان شاهد ارتقاء شاخص ها بود.

این مقام مسئول در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فعالیت در حوزه کودک و نوجوانان را ویژه دانست و گفت: استان خوزستان در بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه سه کشور میزبان استان های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، گهگیلویه و بویر احمد و فارس است.

کیانی با اشاره به حضور پنج قصه گو از هر استان در این جشنواره منطقه ای، بیان داشت: این قصه گویان از 6 استان طی 2 روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور علی خانجانی، حسن دولت آبادی و سارا روستاپور به عنوان داوران این جشنواره به میزبانی خوزستان خبر داد و گفت: این مراسم طی امروز و فردا از صبح تا عصر پذیرای همه کودکان و نوجوانان خوزستانی در گیت بوستان سالن همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: برترین های منطقه سه برای رقابت در سطح ملی و بین المللی در تهران حضور پیدا می کنند و در شب یلدا معرفی می شوند.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 62 مرکز ثابت و سیار دارد که کودکان 6 تا 17 ساله از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده می کنند.
منبع: ایرنا

برچسب ها: وحید کیانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار