معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان دوچرخه سواری در پیست بین المللی دوچرخه سواری اهواز برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 22 November 2018

ابراهیم نصیری اظهار داشت: اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان دوچرخه سواری کشور در 2 بخش دختران و پسران از روز 14 آذرماه در اهواز آغاز می شود و تا اواخر این ماه ادامه دارد.


وی بیان کرد: شرایط اقلیمی خوزستان در اواخر فصل پاییز به گونه ای است که یکی از مناطق ایده آل برای برگزاری اردوی تیم های ملی به شمار می رود لذا تا اواخر سال جاری میزبانی بسیاری از اردوهای تیم ملی در استان خواهیم بود.


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان با حضور 25 دوچرخه سوار در ماده های سرعت و نیمه استقامت برگزار می شود و بلافاصله پس از آن تیم ملی دوچرخه سواری عازم رقابت های قهرمانی آسیا در کشور اندونزی خواهد شد.


وی گفت: در رده سنی جوانان ستاره زرگر و ایمان رشنو از خوزستان و در رده سنی بزرگسالان فروزان عبدالهی و رضا رشنو دیگر رکاب زنان خوزستانی حاضر در این اردو هستند.


نصیری افزود: هدف از برگزاری این اردو ارتقای سطح دانش دوچرخه سواران استان، آشنایی با علم روز این رشته در جهان و حضور ورزشکاران بیشتری از استان در اردوی تیم ملی است.


به گزارش ایرنا اردوی تیم ملی دوچرخه سواری برای پنجمین سال متوالی به میزبانی اهواز برگزار می شود؛ مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش پیست نیمه دی ماه سال جاری در جاکارتای اندونزی برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار