فرماندار هندیجان گفت: با توجه به تسهیل امر خیر ازدواج جوانان در نظر داریم با همکاری اصناف، اتحادیه کالاهای خانگی و بازاریان در این حوزه جشنواره بزرگ تخفیف کالای خانگی برای زوج‌های جوان کشور در شهرستان هندیجان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۶۸۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 22 November 2018

جلسه ستاد تسهیل امر ازدواج جوانان با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برخی مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: با توجه به مشکلات رکود که در بازار حاکم شده ما پیشنهاد می‌کنیم که اتحادیه اصناف و بازاریان در این حوزه در یک دوره زمانی تخفیفات مناسبی به زوج‌های جوان ارائه کنند تا هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم اینکه زوج‌های جوان بتوانند جهیزیه خود را خریداری کنند.

وی افزود: همه ما باید در یک امر خیر شرکت کنیم، تسهیل ازدواج مورد تأکید دین مبین اسلام و بزرگان دین است، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بسیار تأکید بر همکاری و کمک به زوج‌های جوان را چندین بار فرمایش کرده‌اند بنابراین ما در شهرستان هندیجان با همکاری اصناف، بازاریان، اتحادیه کالاهای خانگی به دنبال رونق اقتصادی هستیم.

برای تخفیف خرید جهیزیه جوانان برنامه داریم

فرماندار هندیجان بیان کرد: برنامه ما بر این قرار است که از اول بهمن ماه تا 22 بهمن به مناسبت 40 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک جشنواره 22 روزه را در شهرستان هندیجان برگزار کنیم که زوج‌های جوان که قصد ازدواج دارند جهیزیه خود را با تخفیف خریداری کنند.

وی گفت: ساز و کار این موارد با اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اصناف، اتحادیه صنف کالاهای خانگی و بازاریان است. نحوه تخفیف دادن نیز باید از قبل مشخص شود تا بتوان به ‌کل نقاط کشور از طریق خبرنگاران و رسانه‌ها منتشر شود.

در این جلسه محمد مهدی صادقی عضو خانه مطبوعات استان خوزستان اظهار داشت:شهرستان هندیجان باید به‌ عنوان پایتخت کالای خانگی مطرح و کارخانه‌های تولید این نوع کالاها در این شهرستان احداث شود. باید از تولیدات ایرانی در جهت حمایت از اقتصاد کشور حمایت کرد و کالاهای خانگی ایرانی با کیفیت بالا که توان رقابت با نوع خارجی را دارد در این شهرستان محروم عرضه شود.

کارخانه های تولید کالای خانگی در هندیجان احداث شود

وی افزود:رسانه ها و خبرنگاران اگر از مدیری، دستگاهی انتقاد کردند به عنوان دشمنی و تخریب قلمداد نشود بلکه این مسائل جهت پیشبرد اهداف و رفع محرومیت های هندیجان است. متاسفانه برخی افزاد خارج از سیستم های اداری القائات خلاف عرفی را مطرح و مسائل را وارونه به مدیران یا مسئولان عنوان می کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: از فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر هندیجان در جهت احداث و تکمیل اولین دفتر خبرگزاری که در سطح منطقه وجود ندارد با ما همکاری لازم داشته باشند. از زحمات و تلاش‌های مدیران بخصوص فرماندار تشکر و قدردانی داریم.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار