سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی فردای این تیم برابر پیکان، گفت: مطمئنم بازی خیلی خوبی خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 22 November 2018

عزیز فریسات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: دیروز مدیریت تصمیم گرفت که ایلی استن را کنار بگذارد و من را به عنوان ماموریت برای سرمربیگری تیم انتخاب کند. من سال‌های سال بازیکن فولاد بودم و برای همین ماموریت به من محول شده است. فکر می‌کنم فرقی نمی‌کند سرمربی چه کسی باشد. بحث اصلی این است که جایگاه فولاد باید در بالای جدول باشد. هواداران فولاد توقع بالای جدول را دارند. هر کسی که سرمربی شود باید این امر را محقق کند.

سرمربی موقت فولاد گفت: پیکان تیم بزرگی است و مربی باتجربه‌ای دارد. با این وجود، ما تیم خوبی هستیم و روی اتفاقات، فوتبال در بالای جدول نیستیم. مطمئنم هواداران بازی خیلی خوبی را می‌بینند.

او در واکنش به این که هدف مدیران باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید تیم چیست، یادآور شد: به من ماموریت داده شد که فعلا بالای سر تیم باشم.

فریسات با تاکید بر تاثیر شروع خوب در مسابقات لیگ برتر گفت: سال قبل سپاهان هم با این مشکل مواجه شد. ما هم امسال شروع خوبی نداشتیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم جایگاه تیم را بهبود ببخشیم.

سرمربی موقت فولاد ادامه داد: هیچ فکری درباره جذب بازیکن و برگزاری اردو نکرده‌ام. فقط دنبال این هستیم که شرایط تیم را بهبود ببخشیم. مهم این است که کسی هدایت تیم را بر عهده بگیرد که فولاد را به بالای جدول برساند.

او در پایان با انتقاد از داوری‌ها گفت: در چند بازی اخیر، داوری‌ها ما را اذیت کرد و امتیازاتمان را از دست دادیم. امیدواریم در ادامه شاهد قضاوت‌های بهتری باشیم.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار