فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از کشف و ضبط تعدادی شی مشکوک به تاریخی طی یک عملیات مشترک با پلیس اطلاعات در بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 23 November 2018


به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین بهداروند اظهار کرد: طی گزارش مسئول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان بهبهان، نیروهای پلیس اطلاعات این شهرستان طی گشت زنی به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند ولی متهم به محض مشاهده نیروها پا به فرار می گذارد .


وی افزود: پس از فرار متهم، نیروهای پلیس اطلاعات با تعقیب و گریز خودرو و در یک عملیات پلیسی موفق می شوند خودرو را متوقف کنند .


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: پس از توقف خودرو توسط نیورهای پلیس اطلاعات، نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به محل موردنظر عزیمت کردند که این نیروها در عملیات بازرسی از خودرو ضمن دستگیری یک نفر با هویت معلوم، ۱۱۳ شی مشکوک به تاریخی شامل ۱۳ عدد سکه، ۴۷ عدد مهره فلزی، شش عدد انگشتر، ده عدد مهره استوانه ای، دو عدد مهره گردن آویز، یک عدد پین دستبند، دو عدد مُهر، دو عدد حلقه گردنی، یک عدد مدال گنبدی، ۱۹ عدد دستبند، پنج عدد پیه سوز، چهار عدد قفل دستبند و یک عدد گردن آویز حاوی ۲۹ سکه کشف و ضبط شد که این اشیاء به منظور کارشناسی به اداره میراث فرهنگی آن شهرستان تحویل داده شد .


بهداروند خاطرنشان کرد: در این خصوص، ضمن تشکیل پرونده، موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و تلاش به منظور دستگیری متهمان احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

 

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار