فرماندار شهرستان ابرکوه:
فرماندار ابرکوه بر فراهم‌سازی زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان تاکید کرد و خواستار همکاری همه مسئولان و دست‌اندرکاران شهرستان در این امر مهم شد.
کد خبر: ۶۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 29 July 2015
به گزارش تابناک یزدسیدنبی رسولی،در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه اظهار داشت: در روزهای اخیر، مردم ایران اسلامی دو رویکرد شکوهمند را پشت سر گذاشتند، یکی از این رویدادها بهره‌مندی مردم ایران اسلامی از برکات ماه مبارک رمضان و دیگری توافق‌نامه هسته‌ای بود.

رسولی ادامه داد: توافقنامه هسته‌ای میلاد مهمی بود که توانستیم روند صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود را به اثبات برسانیم و دیپلمات‌های ما با حرفه‌ای‌ترین دیپلمات‌های دنیا به گفت‌وگو نشستند و در نهایت نیز با گفت‌وگو و تعامل و با رعایت خطوط قرمز نظام، از مذاکرات بیرون آمدیم.

فرماندار خاتم ادامه داد: بدخواهان نظام اسلامی که نمی‌خواستند اقتدار نظام ما را ببینند، مغلوب شدند و تمام این موفقیت‌ها را مدیون حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و مذاکرات هستیم.

نماینده عالی دولت در ابرکوه بیان کرد: همانگونه که رهبری اشاره کردند، باید از ایجاد دودستگی در جامعه خودداری کرد و از مسیر قانونی، مباحث توافقنامه را به پیش برد.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد انتخابات پیش رو در کشور نیز بیان کرد: دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نماد عینی جمهوریت و اسلامیت نظام است.

وی با بیان اینکه شهرستان ابرکوه در انتخاباتی که طی سالیان بعد از انقلاب برگزار کرده، کمترین مشکل را داشته است، اظهار داشت: باید زمینه برگزاری پرشور انتخابات فراهم شود و ضرورت بی‌طرفی مدیران اجرایی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

رسولی در مورد مباحث بودجه‌ای شهرستان ابرکوه نیز بیان کرد: با توجه به احیای مجدد سازمان برنامه و بودجه، دستگاه‌های استانی با دستگاه‌های شهرستانی برای اجرای پروژه‌ها و تخصیص بودجه به این طرح‌ها، هماهنگی می‌کنند که از مسئولان شهرستان می‌خواهیم با جدیت پیگیر این مسئله باشند.

وی همچنین با اشاره به نارضایتی مردم از استفاده شخصی از خودروهای اداری گفت: مسئولان ادارات باید به این مسئله توجه داشته باشند و ماشین‌های اداری فاقد آرم نیز باید نشانه اداره را داشته باشند.

در این جلسه مدیرکل استاندارد استان یزد نیز به بیان برخی فعالیت‌های این اداره در استان یزد و شهرستان ابرکوه پرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار