درجلسه کمیسیون کارگری
تابناک : فرماندار اراک از قرارداد شرکت کمباین سازی اراک با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین بیش از625 دستگاه کمباین خبر داد که تاکنون از سوی این وزارتخانه حدودنصف آن خریداری شده است
کد خبر: ۶۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 29 July 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی جلسه کمیسیون کارگری با حضور برخی مسئولان شرکت کمباین سازی و سازمان های مربوطه و همچنین چند تن از اعضای کمیسیون کارگری شهرستان اراک برگزار شد به مسئولان این شرکت تاکید شد که کارگران اخراج شده باید به کار بازگردند

بختیاری فرماندار اراک در مورد اخراج کارگران کمباین سازی اراک گفت : با اخراج ۱۱۷کارگر این کارخانه مخالفت شده و بر لزوم بازگشت به کار این نیروها تاکید شده است.

فرماندار اراک اظهار داشت: برای حل مشکل شرکت کمباین سازی درصدد رایزنی با مسئولان کشوری از طریق مدیران ارشد استان هستیم تا مشکل کمبود نقدینگی این شرکت برطرف شود.

بختیاری گفت: مساله دیگری که به مشکلات شرکت کمباین سازی دامن زده است عدم تحقق تسهیلاتی بانکی که است که مقرر بود در سال گذشته به این شرکت داده شود اما به دلایلی انجام نشد و در حال پیگیری هستیم تا محقق شود.

وی اظهارداشت: همچنین مقرر شد بانک کشاورزی با دریافت تعهد ۱۵میلیارد ریالی از شرکت کمباین سازی به این شرکت ۱۵۰میلیاد ریال تسهیلات برای بهبود شرایط پرداخت کند.

فرماندار اراک خاطر نشان ساخت: محصولات تولید شده در این شرکت عموما در نیمه دوم سال به فروش می رسد و این شرکت همواره در نیمه اول سال با مشکلات کمبود نقدینگی روبرو است و به همین علت ناچار به تعدیل نیرو می شود.

بختیاری در پایان سخنان خود به تلاش مسئولان استانی برای تحقق مفاد قرارداد منعقد شده شرکت کمباین سازی با وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت : تصمیماتی در جهت همکاری جهاد کشاورزی با این شرکت در جهت فروش محصولات تولید شده گرفته شد و مقرر شد با پیگیری مسئولان استان با جهاد کشاورزی، کمباین های تولید شده به سفارش جهاد کشاورزی تحویل و تسویه حساب انجام گیرد تا بخشی از مشکلات شرکت حل شده و از کمبود نقدینگی فعلی نجات پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزایی
|
Netherlands
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
اخراج دوباره اما ایندفعه 186نفر از کارگران شرکت کمباین سازی درابتدای شهریور .لطفا اطلاع رسانی کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
اخراج نزدیک 280 نفر انان و خانواده اول مهر 60نفر به 200 نفر اضافه شد پس کجان مسولان؟
کجان حمایت ملی؟
همش دروغ
لظفا از حال این بدبختها خبر دار شید بسه این همه بی کفایتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار