ائمه جمعه فارس در خطبه های خود روز دانشجو را گرامی داشتند و بر رفع مشکلات مردم تاکید کردند.
کد خبر: ۶۸۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 07 December 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام عزمی امام جمعه موقت کازرون بر مبارزه جدی با محتکران و گرانفروشان تاکید کردو افزود: این نهایت بی انصافی است که عده‌ای با احتکار و گرانفروشی معیشت مردم بویژه قشر ضعیف جامعه را به سختی بیندازند.

*************************************************************


حجت الاسلام زمانی امام جمعه موقت خنج در خطبه‌های امروز نماز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید خنج گفت: مطالبه گری حقوق محرومان و حمایت از مظلومان از ویژگی‌های مرحوم حجت الاسلام صفایی بود.

 

********************************************************************
شیخ محمد عارف ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت خنج هم با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در چابهار گفت:: مردم و دولت در کنار هم هستند و اینگونه توطئه‌های تروریستی، خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کند.

 

**********************************************************************
حجت الاسلام صفری خطیب جمعه بهمن، گفت: راهکار مقابله با سیاست مزدورانه اروپا و خصمانه آمریکا، چیزی جز دیپلماسی انقلابی و برخورد متناسب و متقابل با آن‌ها نیست.

 

*******************************************************************
حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان با گرامیداشت روز دانشجو گفت: بصیرت افزایی، مطالبه گری عدالت، میدان داری در جنبش نرم افزاری و کمک به تحقق تمدن اسلامی از مهمترین رسالت‌های امروز جنبش دانشجویی است.

 

************************************************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به حادثه تروریستی چابهار گفت: دشمنان با توطئه و ترور و حمایت تسلیحاتی از تروریست‌ها نمی‌توانند در اراده استوار ملت ما خللی ایجاد کنند.

 

*******************************************************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست در آستانه سالروز شهادت آیت اله دستغیب گفت:: شهید آیت اله دستغیب نمونه بارز یک فقیه عامل و معتقد به ولایت فقیه بود که در مسیر اعتقاداتش به فیض رفیع شهادت نائل شد 

 

*****************************************************************************
حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با گرامیداشت روز دانشجو گفت:: دانشجویان باید با گفتمان انقلابی، مبارزه با فساد در جامعه و مطالبه حق و عدالت، زبان گویای جامعه باشند.

 

**************************************************************************
حجت الاسلام سفار خطیب جمعه آباده طشک با اشاره به وجود بیکاری و نبود صنایع در این بخش از مسوولان خواست با توسعه صنایع در این بخش از مهاجرت مردم به خصوص کشاورزان جلوگیری کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار