فرماندار شهرستان خلخال گفت: نبود سرمایه در گردش از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد در شهرستان خلخال بوده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۶۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 30 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی نظری صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از نیمی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان خلخال که در شهرک صنعتی این شهرستان واقع شده‌اند هیچ گونه فعالیت تولیدی و اقتصادی نداشته و تعطیل هستند.

فرماندار شهرستان خلخال افزود: در شهرک صنعتی خلخال تاکنون 47 واحد تولیدی و صنعتی راه‌اندازی شده که متاسفانه در حال حاضر تنها 23 واحد فعال بوده و بقیه واحدهای تولیدی هیچ گونه فعالیت و تولیدی نداشته و در حالت رکود به سر می‌برند که این امر ضربه سنگینی بر تولید و اقتصاد منطقه وارد می‌کند.

وی نبود سرمایه در گردش را از مهمترین مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شهرستان خلخال دانست و گفت: باید با ارائه تسهیلات به صاحبان این واحدها آنها را دوباره به چرخه تولید و فعالیت بازگردانیم و زمینه رونق اشتغال و تولید را در شهرستان فراهم آوریم که انتظار می‌رود در این زمینه بانک‌ها همکاری و مساعدت لازم را برای راه‌اندازی مجدد این واحدها داشته باشند.

نظری با تاکید بر دادن فرصت مجدد برای راه‌اندازی دوباره واحدهای تولیدی راکد در شهرستان با ارائه تسهلات تصریح کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های عظیمی که برای راه‌اندازی این واحدها انجام شده تعطیلی و رکود این واحدها قابل قبول نبوده و باید تلاش کنیم تا با رفع مشکلات آنها زمینه فعالیت مجدد برای این واحدها را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: با توجه به اینکه رکود و تعطیلی این واحدهای تولیدی وصنعتی زمینه‌ساز از بین رفتن فرصت‌های اشتغال در منطقه می‌شود باید تلاش کنیم تا با راه‌اندازی و کمک به توسعه تولیدات این واحدها در کنار بازگشت افراد بیکارشده به کار خود زمینه‌های اشتغال افراد دیگری نیز در این واحدهای تولیدی واقتصادی فراهم شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار