نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: 3 هزار و 700 تن قیر رایگان و یارانه‌ای برای بهسازی معابر و خیابان‌های شهرهای جنوبی اردبیل اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰ 22 February 2015
به گزارش فارس جلیل جعفری‌بنه‌خلخال پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداری خلخال و کوثر اظهار کرد: در زمینه عمران شهری به ویژه در شهرهای جنوب استان با یک‌هزار تن قیر رایگان و 2 هزار و 700 تن قیر یارانه‌ای تامین شده باید معابر و خیابان‌های شهرهای جنوب استان اردبیل متحول شود.
 وی افزود: توسعه متوازن جنوب استان و توجه همه‌جانبه از اولویت‌های مهمی است که به شدت پیگیر آن هستیم و با برنامه‌ریزی‌های مدون و حداکثر استفاده از فصل کاری می‌تواند خلخال و کوثر را متحول کند.
رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رشد همه‌جانبه خلخال و کوثر در ابعاد مختلف مدنظر بوده و افزایش میزان برخورداری در راه آسفالته و امن، گاز، آب لوله‌کشی و فاضلاب شهری نشان از ابعاد این نگرش همه‌جانبه توسعه‌ای است که در راستای محرومیت‌زدایی از چهره منطقه صورت گرفته و تداوم خواهد یافت.
جعفری‌بنه‌خلخال ادامه داد: حضور مداوم و موثر مسئولان ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و همچنین مسئولان استانی در منطقه که با پیگیری‌های نتیجه‌بخش به بار می‌نشیند در توسعه منطقه نقش‌آفرین است. وی اضافه کرد: شهروندان و اهالی منطقه در جریان هستند که در تابستان گذشته معاون عمرانی وزیر کشور را به منطقه آوردیم و دستور اخذ قیر رایگان و یارانه‌ای و ماشین‌آلات مورد نیاز را گرفتیم. این نماینده مجلس ادامه داد: این بار نیز برای تسریع در فرایند توسعه شهرستان‌ها از وی دعوت کردیم و پذیرفت مجدداً در منطقه حضور یابد و مساعدت‌های لازم را نیز داشته باشد.
 رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک‌هزار تن قیر رایگان و 2 هزار و 700 تن قیر یارانه‌ای با 50 درصد قیمت و تامین 10 دستگاه ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز شهرداری‌های جنوب استان به همراه کمک نقدی قابل توجهی که تاکنون هیچ یک از شهرداری‌های جنوب استان دریافت نکرده بودند، رهاورد این پیگیری‌ها بود. جعفری‌بنه‌خلخال ادامه داد: لازم است مسئولان شهری با درایت و فعالیت‌های جهادی در عمران شهرهای خلخال، گیوی علیا و سفلی، هشجین و کلور تلاش کنند.
وی ادامه داد: در تداوم اخذ اعتبارات و مساعدت‌های لازم برای توسعه دو شهرستان این فرایند شدت خواهد گرفت و همین که با برگزاری همایش‌هایی توانستیم نظر مسئولان را به این نقطه از کشور جلب کنیم اقدام خوبی است که در تاریخ شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد.
رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: زمانی بود که حضور مسئولان استانی در خلخال و کوثر به راحتی میسر نبود ولی در حال حاضر با پیگیری شبانه‌روزی و در راستای توسعه همه‌جانبه از تمامی وزارتخانه‌ها مسئولان ارشدشان به این شهرستان‌ها سفر می‌کنند و همه این حضورها نتیجه دارد و با این فرایند توسعه مورد‌نظر دست یافتنی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار