رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ضمن اعلام نرخ میوه‌های شب یلدا، از مردم خواست هرگونه گران‌فروشی را به این اتحادیه گزارش کنند تا با آن برخورد شود.
کد خبر: ۶۹۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 19 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، اسدالله کارگر دراین باره به ایسنا گفت: قیمت‌ میوه ویژه شب یلدا مشخص شده و از مردم می‌خواهیم تا اگر در میوه‌فروشی شاهد گران‌فروشی یا تخلف دیگری بودند با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۶۶۲۳۸۰ این اتحادیه که شماره رسیدگی به شکایات مردمی است، تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان به این موارد رسیدگی کنیم.

 

وی افزود: قیمت عمده‌فروشی انواع میوه و تره‌بار یکشنبه هفته جاری کشف شده و مردم میوه‌های مورد نیازشان را برای شب یلدا می‌توانند با این نرخ به اضافه ۱۵ تا حداکثر ۳۵ درصد سود منطقی خرده‌فروشی تامین کنند و هیچ واحد صنفی فروشنده میوه حق ندارد میوه را گران‌تر از این نرخ‌ها به مردم بفروشد.

 

کارگر ادامه داد: برای تسهیل بازار میوه و تره‌بار، قیمت‌های کشف شده دارای انواع کف، میانگین و سقف است تا براساس کیفیت، نرخ‌گذاری انجام شود و مردم هم باید بر همین اساس میوه‌های خوب یا دارای کیفیت پایین را از یکدیگر تشخیص داده و مواظب باشند تا برخی سودجویان در این بازار که اتفاقا مجوز رسمی هم از اتحادیه ندارند، هر میوه‌ای را به آن‌ها قالب نکنند .

 

براین اساس ، حداکثر قیمت خرده فروشی میوه‌های ویژه شب یلدا که بیشترین تقاضا را در بازار دارند ، توسط اتحادیه یادشده اعلام شد.

 

براین اساس، حداکثر قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم انار۷۴۲۵ تومان، هرکیلوگرم هندوانه ۳۳۷۵ تومان، هرکیلوگرم پرتقال جنوب ۹۴۵۰ تومان، هرکیلوگرم پرتقال شمال ۳۳۷۵ تومان، هرکیلوگرم نارنگی پیج ۵۴۰۰ تومان، هرکیلوگرم نارنگی یافا۶۰۷۵ تومان، هرکیلوگرم نارنگی انشو۵۴۰۰ تومان، هرکیلوگرم سیب زرد۹۴۵۰ تومان، هرکیلوگرم سیب قرمز۹۴۵۰ تومان، هرکیلوگرم انگور بی دانه زرد۸۱۰۰ تومان، هرکیلوگرم انگور بی دانه قرمز۹۴۵۰ تومان، هرکیلوگرم انگور شاهرودی۶۰۷۵ تومان، هرکیلوگرم کیوی ۸۱۰۰ تومان و هرکیلوگرم موز۱۲۸۲۵ تومان قیمت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار