امام جمعه خواف :
امام جمعه خواف گفت: پس از توافق نامه ی هسته ای سران استکبار جهانی اعلام کردند که تمام گزینه ها و بخصوص گزینه نظامی روی میز است این چه توافقی است که بعد از 12 سال مقاومت مردم ایران و بعداز دو سال مذاکره بحث جنگ را مطح می کنند دشمن قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 31 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از منشور خواف ،حجت الاسلام حسن رمضانپور امام جمعه خواف در خطبه های این هفته نماز جمعه، اتحاد مسلمانان، طهارت درونی، دعوت به تقوی الهی، آمرزش گناهان، درس اخلاص، ادب و ایثار و به فکر دیگران بودن را از آثار و برکات نماز جمعه دانست.

وی یاد و خاطره ابوذر زمان مرحوم طالقانی و شهدای گرانقدر محراب را گرامیداشت و افزود: به شهادت رساندن ائمه جمعه توسط استکبار از نشانه های اهمیت نماز جمعه است.

امام جمعه خواف در ادامه با تبریک سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: جهت هماهنگی در نهاد های مرتبط فرهنگی و شکل دهی و ساماندهی امورات فرهنگی کشور این شورا تاسیس شد .

حجت الاسلام رمضانپور درباره توافقنامه ی هسته ای اظهار داشت: یکی از مباحثی که در جامعه و سطح جهان مطرح است توافقنامه ی هسته ای است که برنامه ی جامع هسته ای کشور تحت عنوان برجام گنجانده شده است و که نمایندگان مجلس ۹۰ روز فرصت دارند که این برنامه را بادقت مورد بررسی قرار دهند چون دشمن ،دشمن است و هیچ گاه دوست نمی شود.

خطیب نمازجمعه خواف بیان کرد: پس از توافق نامه ی هسته ای سران استکبار جهانی اعلام کردند که تمام گزینه ها و بخصوص گزینه نظامی روی میز است این چه توافقی است که بعد از ۱۲ سال مقاومت مردم ایران و بعداز دو سال مذاکره بحث جنگ را مطح می کنند و این نشانه غیر قابل اعتماد بودن دشمن است.

حجت الاسلام رمضانپور تصریج کرد: متاسفانه کسانی تصور می کنند که فتح خرمشهری دیگری در مذاکرات اتفاق افتاده است و مجلس باید برجام را با دقت تمام مورد بررسی قرار دهد تا از دشمن ضربه ای را نخوریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار