رئیس تبلیغات اسلامی ملایر گفت: با توجه به در نظر گرفتن جوایز ارزنده برای برگزیدگان، این مسابقات به صورت کتبی در ۱۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 23 December 2018
حجت‌الاسلام حسین گروسی از برگزاری جشنواره بزرگ «در امتداد نور» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام گروسی در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره بزرگ «در امتداد نور» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گفت: این برنامه‌ها در قالب مسابقات قرآنی، جشنواره‌های قرآنی ویژه گروه‌های مختلف سنی، کلاس‌های آموزشی و فرهنگی با موضوعات قرآنی و مذهبی و با همکاری موسسات قرآنی شهری و خانه‌های قرآنی روستایی برای علاقمندان برگزار شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این زمینه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر نیز نسبت به برگزاری جشنواره بزرگ «در امتداد نور» برای گروه‌های سنی زیر ۱۲ و بالای ۱۲ سال اقدام کرده است.

حجت الاسلام گروسی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های مختلف برای علاقمندان برگزار می‌شود، گفت: این بخش‌ها شامل تفسیر سوره یوسف ویژه برادران و تفسیر سوره نور ویژه خواهران، ترجمه نامه ۵۳ نهج‌البلاغه و مفاتیح‌الحیاة بخش تعامل مردم و نظام اسلامی، برگزاری مسابقه ساعد ۲ از ابتدای دعای ۱۲ تا ۲۲ صحیفه سجادیه همراه با ترجمه حکمت یک تا دوازدهم نهج‌البلاغه و همچنین مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و دانشجویان از کتاب علل تزلزل غرب، تألیف «استاد طاهرزاده» است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: همچنین در این جشنواره بهترین روش تدریس نوین آموزش قرآن، شعرسرایی، خوشنویسی و روزنامه‌دیواری ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گروسی افزود: مسابقه متن وصیت‌نامه امام (ره) و سخنرانی ویژه طلاب با موضوع پاسخگویی به چالش‌ها و شبهات نظام اسلامی در راستای اجرای این جشنواره برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: برای افراد زیر ۱۲ سال نیز مسابقه نقاشی ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال ومسابقه داستان‌گویی و کاردستی ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار