رئیس اداره تربیت بدنی علوم پزشکی مازندران: دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی پذیرش شرکت‌کنندگان المپیاد ورزش‌های همگانی را دارد
کد خبر: ۶۹۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 24 December 2018

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دانشگاه برای پذیرش شرکت‌کنندگان در دو المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر به میزبانی وزارت بهداشت آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جعفر حبیبیان، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: امسال برای نخستین بار دو المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر وزارت بهداشت اسفند ماه در دو بازه زمانی مجزا در خزرآباد ساری به میزبانی این وزارتخانه برگزار خواهد شد و به لحاظ اسکان و پذیرش ورزشکاران مشکلی وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمادگی کامل برای پذیرش شرکت کنندگان از این المپیادها به میزبانی وزارت بهداشت، همانند سالهای گذشته دارد.

 

جعفرحبیبیان خاطرنشان کرد: برای اسکان ورزشکاران دو المپیاد ورزش‌های همگانی از پلاژهای مجتمع تفریحی‏، ورزشی و آموزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و همچنین پلاژهای پارامیس راه آهن استفاده خواهیم کرد.

 

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: بر اساس روال سالهای گذشته، پلاژهای صندوق رفاه دانشجویان واقع در خزرآباد ساری، اولویت اول وزارت بهداشت است. همچنین به دلیل حجم بالای تعداد ورزشکاران در این دو المپیاد، برای اسکان بقیه وزشکاران از پلاژهای خوب مجتمع رفاهی پارامیس راه آهن بهره‌خواهیم برد.البته با توجه به افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در صورت شرایط لازم، از این خوابگاه‌ها برای اسکان ورزشکاران نیز استفاده خواهیم کرد. به هرحال امیدواریم بتوانیم یاریگر وزارت بهداشت در برگزاری این رویداد ورزشی باشیم.

 

وی گفت: تمرینات آماده سازی تیم‌ها در رشته‌های مختلف از سه هفته بیش آغاز شده است و ورزشکاران دختر و پسر برای حضور در المپیاد، زیر نظر مربیان به تمرینات آماده سازی خود می‌پردازند.

 

حبیبیان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌ای بین ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران استاندار و مدیرکل تربیت بدنی ورزش وجوانان استان مبنی بر غنی سازی اوقات فراغت کارکنان تمامی مراکز و سازمان‌های دولتی وغیردولتی استان خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی استاندار مازندران و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان، به منظور گسترش ورزش همگانی، مقرر شد چهارشنبه هر هفته ساعت ۷ و نیم صبح، ورزش صبحگاهی به صورت همزمان در تمام مراکز و سازمان‌های دولتی وغیردولتی استان برگزار شود.

 

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: این اقدام با هدف ایجاد و توسعه شور، نشاط و شادابی در میان کارکنان ادارات دولتی و غیردولتی ونهادینه کردن ورزش انجامن شده است. با توجه به عدم تحرک لازم در میان کارکنان ادارات، قطعا انجام این حرکت، باعث شادابی و سلامتی بیشتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار