مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌ اند، می‌توانند در مهلت باقیمانده با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، برای انتخاب رشته اقدام کنند .
کد خبر: ۶۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 01 August 2015
به گزارش تابناک یزد، توکلی افزود: هر یک از داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز، اقدام و رشته‌ها را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

وی همچنین از امکان ویرایش انتخاب رشته خبر داد و گفت: داوطلبانی که پیش از این انتخاب رشته خود را انجام داده اند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه‌های اصلاحی ، فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند .

خبر دیگر اینکه، انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، امروز در پایگاه اینترنتی به نشانی  AZMOON.ORG آغاز می شود .

هر داوطلب می تواند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی براساس نمره ای که در آزمون سراسری امسال به دست آورده،  20 رشته محل را در مقاطع کاردانی یا کارشناسی پیوسته یا دکترای حرفه‌ای انتخاب کند.

هر داوطلب علاوه بر گروه آزمایشی اصلی امکان انتخاب رشته در گروه‌های هنر و زبان خارجه را هم دارد. امکان ویرایش اطلاعات انتخاب رشته برای داوطلبان تا آخرین روز انتخاب رشته فراهم است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار