رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان یکی از آسیب‌های بخش کشاورزی را نبود زنجیره تولید دانست و اظهار کرد: خوشبختانه برای تولید و صادرات مرغ استان زنجیره ایجاد شده و این زنجیره درحال تکمیل است.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 27 December 2018

منصور رضوانی با بیان اینکه ۳.۵ درصد از ارزش صادراتی محصولات کشاورزی کشور به استان همدان اختصاص دارد، گفت: در ۸ ماهه امسال ۱۸۴ هزار تن محصول کشاورزی از استان به خارج صادر شده است.

به گزارش ایسنا، رضوانی جلال در مراسم تجلیل از صادرگنندگان برتر استان همدان، با بیان اینکه سال گذشته در بخش کشاورزی ۳۰۰ میلیون دلار صادرات صورت گرفته است، اظهار کرد: ۴.۵ درصداز محصولات کشاورزی کشور در همدان تولید می‌شود.

وی با اشاره به صادرات ۱۸۴ هزار تنی محصولات کشاورزی در سالجاری، تصریح کرد: ارزش این صادرات ۱۶۰ میلیارد دلار بوده که ۳.۵ درصد از ارزش کل صادرات محصولات کشاورزی را صامل می‌شود.

وی افزود: استان همدان در بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی، گردو و انگور برند کشوری و رتبه اول کشور را داراست.

رضوانی جلال یادآور شد: درحال حاضر ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت گلوبال برای صادرکنندگان بخش کشاورزی اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان تولید تقاضا محور را از مزایای زنجیره تولید محصولات کشاورزی دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار