امام جمعه موقت ملایر گفت: ملت ایران بر مبنای دستورات رهبری از خط قرمزهای نظام فراتر نخواهد رفت.
کد خبر: ۶۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 01 August 2015

امام جمعه موقت ملایر گفت: ملت ایران بر مبنای دستورات رهبری از خط قرمزهای نظام فراتر نخواهد رفت.

به گزارش فارس؛حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان درخطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر بر ترک محرمات و انجام واجبات توسط نمازگزاران تاکید کرد و اظهار کرد: شما باید با همه توان در راه ایمان و تقوای الهی بکوشید چراکه انسان با تقوا به سعادت می‌رسد.

وی با بیان اینکه خداوند انسان‌ها را از نظر ظاهر و اخلاق متفاوت آفریده است، گفت: انسان نمی‌تواند برای تغییر ظاهر خود کاری انجام دهد اما اصلاح اخلاق هر کس در دست خود او است.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه هدف پیامبران به ویژه پیامبر گرامی اسلام (ص) احیای اخلاق در بین انسان‌ها بوده است، عنوان داشت: کسی که با تزکیه نفس، رفتار شایسته و باطن پاک در مسیر اصلاح اخلاق خود گام بردارد سعادت و خوشبختی را برای خود رقم می‌زند وگرنه به شقاوت و بدبختی می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت 5 مرداد سال 58 سالروز برپایی نخستین نماز جمعه به دستور امام راحل گفت: نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فاضلیان با اشاره به اینکه مسئولان و نهادهای مرتبط باید برای تشویق بیشتر مردم به نماز جمعه تلاش کنند افزود: شرکت در نماز جمعه باعث تقویت اندیشه و افکار مردم در امور عبادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به 12 مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شهرستان ملایر دارای دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی است که تاکنون برنامه‌های خوبی در مناسبت‌های مختلف با هماهنگی این دفتر در سطح شهرستان برگزار شده است.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران گفت: این سفر بیشتر در باب همکاری و مذاکرات است.

وی در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: اگر قرار باشد دشمن همه چیز را به نفع خود ببیند ملت ما نیز از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت ملایر بیان کرد: عبور از خط قرمزها در مذاکرات هیچ گاه به نفع ما نخواهد بود و ملت ایران نیز بر مبنای دستورات رهبری از خط قرمزهای نظام فراتر نخواهد رفت.

وی کشور ایران را امن‌ترین کشور در منطقه خاورمیانه دانست و گفت: این امنیت و آرامش به برکت خون‌ مطهر شهدا و داشتن نعمت بزرگ ولایت است.

فاضلیان خاطرنشان کرد: امروز سایر کشورهای اسلامی مانند یمن، لیبی، عراق، سوریه و ... نیز با الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد امنیت و آرامش در کشورشان هستند و با شجاعت در مقابل دشمنان اسلام مقاومت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار