نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره شهر شدن یکی از روستاهای بخش گهرباران، گفت: شهر شدن روستاها بدون پیوست فرهنگی اشتباه است.
کد خبر: ۷۰۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ 13 January 2019

محمد دامادی در جلسه شورای اداری میاندورود با بیان اینکه۵۰۰ روز به پایان نمایندگی این دوره مانده است، اظهار کرد: در شرایط سخت امروز مدیریت کردن کار بسیار سختی است.

وی با بیان اینکه وقتی می‌گوییم آب دریای خزر انتقال پیدا نکند به هزاران دلیل است، تصریح کرد: ۱۴ سال زمان می‌برد تا این پروژه اجرا شود و با محاسبه سرانگشتی که کردم قیمت تمام شده یک مترمکعب آب ۲۵ هزار تومان خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صحبت کردن و باید باید گفتن ساده است، خاطرنشان کرد: باید ببینیم نیاز آبی سمنان چقدر است و بدانیم چه مقدار بهره‌وری قرار است در سمنان صورت بگیرد.

دامادی درباره شهر شدن طبقده، بیان کرد: شهر شدن روستاها بدون پیوست فرهنگی اشتباه است، ما با شهر شدن رشد نکردیم بلکه با تلاشمان رشد می‌کنیم، من به تک‌تک روستاها بدهکارم و به خواست مردم تمکین می‌کنم ولی از نظر مهندسی اینکار را قبول ندارم و طبقده از این بابت متضرر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تعریض جاده گهرباران در دولت دهم با ۳ میلیارد تومان بودجه شروع شد و با تغییر دولت به تاخیر افتاد ولی همچنان در حال پیشرفت است ولی در زمان شروع آمدند جلوی کار را گرفتند و گفتند که کار انتخاباتی است اما با این حال پیگیری کردیم و کار را پیش بردیم.

دامادی خطاب به مدیران، گفت: گزارش دقیق از وضعیت شهرستان با آمار دقیق در حوزه‌های مختلف داشته باشید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات افتتاحیه حلاوت مراسم‌های خودمان را بهم نزنیم، اگر در دفاع مقدس ناامید بودیم شکست می‌خوردیم؛ روحیه انقلابی و مقاومت دلیل پیروزی یک سرباز ایرانی مقابل یک تیپ دشمن بود.

دامادی گفت: ما بدون صادرات نفت هم می‌توانیم کشور را اداره کنیم به شرط اینکه همبستگی داشته باشیم.

بلاغ

برچسب ها: انتقال آب خزر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار