کد خبر: ۷۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 03 August 2015
هوشنگ شیرمردی عضو شورای شهر اهواز در گفتکو با رهیاب در خصوص مبارزه با فساد و زمین خواری اظهار کرد:با توجه به این که بنده رئیس کمیسیون حقوقی و املاک هستم از زمانی که این مسئولیت را برعهده داشتم موضوعی که  قضیه ی زمین خواری را بسیار مشکل کرده بود و به آن دامن می زد نداشتن آمار زمین های شهرداری و شناسنامه دار نبودن زمین ها بود.
وی افزود: از وقتی که شروع به کار کردیم شناسنامه دار کردن زمین ها و اجرای طرح موقعیت سنج زمین ها را شروع کردیم ، که اینکار تا حدی پیشرفت داشته است ولی هنوز به حد مطلوب نرسیده است و  همچنان شاهد زمین خواری در گوشه و کنار شهر هستیم.
عضو شورای شهر اهواز گفت:دستگاه قضایی ،نیروی انتظامی ، شورای شهر و شهرداری و همچنین مردم همه باید با هم کمک کنند تا بتوانیم اقدام به موقع انجام بدهیم و جلوی زمین خواری را بگیریم.

هوشنگ شیرمردی عنوان کرد:در شورای شهر این اراده به صورت جدی وجود دارد و جناب شهردار هم در این بحث تمایل داشتند و در شناسنامه دار کردن زمین ها وطرح موقعیت سنج همکاری کردند.

این عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد:پرونده هایی داشتیم که پس از 20 سال مشکل آنها حل شد و از آنجایی که در ادوار گذشته بیشترین مشکلاتی که برای مدیران شهرداری و شورای شهر ایجاد شد در رابطه با مسائل حقوقی و املاک بود در این مدت بنا به گفته ی برخی دستگاه های ناظر ، شهرداری و خود شوای شهر یک مورد هم پرونده ی مشکوک نداشته اند، کارها تا الان  خوب پیش رفت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار