رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم برگزاری متفاوت برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۷۰۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 27 January 2019

حجت‌الاسلام سید لطف الله سپهر در جلسه شورای اداری خوزستان که عصر روز شنبه، ۶ بهمن ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:اوایل انقلاب امام راحل فرمودند «به من خادم بگویید بهتر از آن است که به من رهبر بگویید» اخیرا نیز مقام معظم رهبری در فضای سیاسی کشور فرمودند: «من انقلابی هستم» بنابراین افرادی می توانند ادعای خادمی مردم را داشته باشند که خادم انقلابی باشند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: امروز که وارد بهار چهلمین سال پیروزی انقلاب می شویم دشمن نیرنگ های بسیاری برعلیه جبهه اسلامی، مؤمنان و دین خدا تدارک دیده اند در حالی که آنها متوجه نیستند حکمت و رحمت خداوند از آنها قوی تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: تلاش دنیا بر این است که جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در کام ملت ایران تلخ کنند ولی ملت ایران و خادمان انقلابی آنها باید این جشن را متفاوت تر از سال های گذشته برگزار کنند؛ به کوری چشم دشمنان انقلاب مقام معظم رهبری در چشم انداز ۵۰ ساله آینده انقلاب فعالیت ها و سیاست های ۵۰ ساله، مجمع تشخیص مصلحت، نخبگان و دانشگاهیان ابلاغ فرمودند تا در آینده تمدن پویایی از انقلاب و اسلام در دنیا عرضه کنیم.

حجت الاسلام سپهر بیان کرد: برای جشن انقلاب کمیته ها و کارگروه های ۱۴ گانه تشکیل و بیش از ۵۰ هزار فعالیت در کارگروه های فرهنگی، هنری، مسجد و قرآن، پایگاه های مقاومت و بسیج سپاه، بانوان، علم و فناوری، کار، تعاون و فعالیت های اجتماعی، ورزش و جوانان، روستا و عشایر، اقوام و ادیان و دیگر کارگروه ها تدارک دیده شده و استان خوزستان به این کارگاه ها در ایام دهه فجر تبدیل شده است.

وی با اشاره به تدارک چندین هزار برنامه در کارگروه ایثارگران و تولید بیش از ۲۰ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیما ادامه داد: تدارک این برنامه ها از علاقه مسئولان به نظام جمهوری اسلامی و تلاش انقلابی آنها برای دهه مبارک فجر و چهلم انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تقدیر از برنامه های تدارک دیده شده در استان گفت: در طول این ایام جلسات شورای اداری با محوریت چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکیل شده و سیاست های ابلاغی نظام برای ایجاد فضای امید و نشاط را مورد گفتمان قرار دادند.

حجت الاسلام سپهر با تأکید بر لزوم تفاوت در برنامه های امسال ایام دهه فجر ادامه داد: نشاط و امید باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و برنامه ها را به روستاها و مناطق عشایری برسانیم؛ همچنین باید عملکردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و خدمات ارائه شده آن به ملت ایران و اسلام تشریح شود.

وی یادآور شد: به همان اندازه که به ملت ایران خدماتی مختلف ارائه شده آنها نیز متقابلا در برابر تحریم ها با صبر، بردباری، همراهی و اطاعت از امامت برای حفاظت از این معجزه قرن تلاش کرده اند؛ رسانه ها نیز باید عملکرد ۴۰ ساله نظام را منعکس کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: تلاش می کنیم که راهپمایی امسال بهتر، باانگیزه تر، با حلاوت و شیرینی بیشتر برگزار و کمر همت ببندیم برای خدمت به ملتی که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند.

قاسم ساعدی در این جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: در ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است هر سال بر اقتدار این انقلاب افزوده شده که این مساله جز با خلوص نیت و روحیه خدمتگزاری به خلق خدا و با عنایت شهدا و ... ممکن نبود. انقلاب ما همه تحلیل گران نظامی، فرهنگی و اقتصادی را تا امروز متحیر ساخته است. چرا که رهبری آن، جریان و سربازان آن متفاوت‌تر از انقلاب های بزرگ دنیا بوده است.

وی افزود: اگر امروز حرفی برای گفتن در عرصه منطقه و بین المللی داریم به برکت انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب است. امروز همه کشورها از انقلاب ما اقتباس می کنند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله انتقال آب تصریح کرد: این مساله دغدغه خاطر همه مردم ایران به خصوص خوزستان است. جلسات متعددی در این زمینه با نمایندگان مجلس خبرگان و مسئولان استان داشتیم تا آخرین تصمیم گیری ها را در کمیسیون امنیت ملی اعلام کنیم.

ساعدی افزود: در برنامه ششم توسعه در اسفند ماه سال ۹۵ در قسمت الحاقی ماده ۲۳ گفته شده هرگونه نقل و انتقال آب بین حوضه‌ای بدون رعایت مسائل محیط زیستی منع قانونی دارد. مثل اینکه بخشی از هزینه انتقال آب قرار است توسط بخش خصوصی و از سوی فولاد مبارکه اصفهان تامین شود.

وی گفت: استاندار اصفهان بابت صحبت های خود معذرت خواهی کرده است و امیدوارم مسائل موجود به زودی حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار