مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران خبر داد:
حجت الاسلام حسین آبادی با اعلام برنامه های دهه فجر انقلاب در مسجد مقدس جمکران، گفت: برپایی نمایشگاه «دستاوردهای انقلاب اسلامی» و برگزاری کارگاه های «انقلاب اسلامی، مقدمه ساز انقلاب مهدوی» از مهمترین این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۷۰۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 27 January 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در تشریح برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، میعادگاه منتظران از دوازدهم تا 22 بهمن با برنامه های متنوع میزبان زائران مهدوی و عزاداران فاطمی می شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در این راستا شبستان امام هادی(علیه السلام) در این ایام میزبان نمایشگاه «دستاوردهای انقلاب اسلامی» است که در آن دستاوردهای انقلاب در در معرض دید مهدی باوران قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای ایام عزاداری حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها)، بیان کرد: از 16 تا 20 بهمن هر شب از ساعت 20 مجلس عزای بی بی دو عالم(سلام الله علیها) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین«علیرضا پناهیان» همراه با مرثیه خوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی از برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شب یوم الله 22 بهمن خبر داد و گفت: این جشن با حضور بسیجیان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود در روز 22 بهمن هم با برنامه‌های معمول، پذیرای زائران خواهیم شود.

وی درباره دیگر برنامه های تدارک دیده شده در میعادگاه منتظران ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ابراز کرد: برگزاری کارگاه های «انقلاب اسلامی مقدمه ساز انقلاب مهدوی» به منظور تبیین دستاوردهای مهدوی انقلاب هم از برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است که در شبستان کاظمین و انتهای شبستان کربلا برگزار می شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران اضافه اضافه کرد: در این کارگاه ها که با حضور کارشناسان برپا می شود در کنار برپایی نمایشگاه این دستاوردها با حضور کارشناسان موضوعاتی همچون ویژگی های جوان انقلابی، خدمات متقابل انقلاب اسلامی و مهدویت، دستاوردهای انقلاب اسلامی و موضوعاتی شبیه به آن به بحث گذاشته می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، از 16 تا 20 بهمن همزمان با برگزاری محافل انس با قرآن که در بازه زمانی 19 تا 20 هر شب برپا می شود، خدمات متقابل انقلاب و مهدویت با حضور کارشناسان و متخصصان مرکز تخصصی مهدویت بیان می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار