مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از برگزاری جشنواره عکاسی "پرچم" با رویکرد مردمی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 29 January 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از رویکردها و سیاست‌های اصلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فلسفه برگزاری جشنواره عکاسی پرچم افزود: اصل این موضوع به دلیل توصیه و سفارش اکید مقام معظم رهبری در پاسداشت و تکریم پرچم جمهوری اسلامی هرسال در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزارشده و از آثار برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ویژگی‌های برگزاری جشنواره پرچم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: در جشنواره امسال پرچم قم از پرچم عزای شهادت حضرت زهرا(س) و پرچم جمهوری اسلامی که در درب منازل نصب می‌شود مسابقه عکاسی برگزار می‌شود.

مقیمی با اشاره به هدف اصلی برگزاری مسابقه پرچم در دهه فجر و ایام سوگواری حضرت زهرا(س) ادامه داد: ادغام شدن عزا و سوگواری حضرت زهرا(س) و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تصاویر ماندگاری در اذهان شهروندان نقش خواهد بست، در این جشنواره مردمی، شهروندان پرچم‌های ایران و پرچم‌های عزای خود را در درب منازل خود نصب خواهند کرد.

وی تأکید کرد: عموم مردم قم تا 25 بهمن می‌توانند آثار عکاسی خود را از جشنواره پرچم به آدرس دبیرخانه ارسال کنند، جشنواره پرچم یکی از حرکت‌های ماندگار و فرهنگ‌ساز در ادغام ابعاد ملی و مذهبی در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: از نفرات برتر جشنواره پرچم همزمان با اختتامیه جشنواره مردمی چله سرو تجلیل و تقدیر به عمل می‌آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار