کد خبر: ۷۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 30 January 2019

تابناک / نشست خبری فرماندار صومعه سرا با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس فتح اللهی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد،ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار اشاره و اظهار کرد: نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی رسانی بی بدیل است.

وی نقش خبرنگاران در فرهنگسازی در تمام زمینه ها و آگاهی بخشی جامعه مهم دانست و افزود:خبرنگاران منعکس کننده عملکرد مسئولین و مشکلات مردم هستند.

فتح اللهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس باوردهای دینی و اعتقادی بوده است،گفت:انقلاب ما ماهیتا انقلاب ایدئولوژی و اعتقادی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر خلاف انقلاب سایر کشورها مردمی و با مشارکت اقشار مختلف بوده است،تصریح کرد:دشمنان در برابر عظمت انقلاب زانو زده اند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره بر اینکه در دوران جنگ تحمیلی کشور ما با چندین کشور و با دستان خالی جنگید،ادامه داد:برنامه ریزی دشمن به گونه ای است که به روش ها و عناوین مختلف درصدد ضربه به کشور ما،تمدن،انقلاب،فرهنگ،اقتصاد و.. است این در حالیست که برای اینکار ۳۰۰شبکه فارسی زبان علیه ما در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت، سربلندی و سرافرازی را برای ما به ارمغان آورده است،اضافه کرد: شهرستان صومعه سرا پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای بزرگی داشته است.

فتح اللهی با بیان اینکه قبل انقلاب شهرستان صومعه سرا از نعمت گاز گاز بی بهره بوده است،گفت:در حال حاضر همه روستاهای شهرستان به صورت ۱۰۰درصدی از نعمت گاز برخوردارند.این از برکات انقلاب است.

وی با بیان اینکه در حوزه برق قبل از انقلاب شهر صومعه سرا و ۱۲روستا از نعمت برق برخوردار بوده اند،یادآور شد:اکنون تمام روستاهای شهرستان برخوردار از برق هستند و در شهرستان ۶۶هزار مشترک برق است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه پیش از انقلاب یک منبع هوایی با ۵۰۰مترمکعبی با هزار مشترک در شهرستان وجود داشت،تصریح کرد: در حال حاضر ۹۹درصد خانوارها با ۲۷هزار خانوار برخوردار از آب شرب هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به ۱۵۰روستای شهرستان آبرسانی صورت گرفته و ۲۱هزار خانوار معادل ۸۱درصد بهره مند هستند،متذکر شد:تعداد ۴۰هزار مشترک تلفن در شهرستان وجود دارد.

فتح اللهی با اشاره بر اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده است،گفت:پیش از انقلاب در شهرستان مرکز دانشگاهی نداشته ایم این در حالیست که اکنون ۵مرکز دانشگاهی و ۶مرکز بهداشت و ۶۵خانه بهداشتْ۳مرکز اورژانس و یک بیمارستانی،۱۲۵واحد آموزشی نوساز و... در شهرستان در حال فعالیت است.

وی به بهره برداری از ۵۰میلیارد پروژه در هفته دولت ۹۷ا در شهرستان اشاره کرد و ابراز کرد:دهه فجر امسال ۱۹۰پروژه با بیش از ۲۲میلیارد تومان در بخش های ورزشی،فرهنگی،عمرانی به بهره برداری می رسد.با بهره برداری از این پروژه ها برای ۶۶نفر به صورت مستقیم و ۱۴۲نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار