بازیکنان تیم فوتبال صبای قم این‌روزها با انگیزه و روحیه بالا خود را برای رویارویی با نفت تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 04 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی و امور رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، بازیکنان صبای قم از ساعت 18:30 دقیقه عصر دوشنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی خیریه عمل گردهم آمدند تا زیر نظر علی دایی و دیگر اعضای کادر فنی تمرینات خود را پیگیری کنند.

نکته جالب توجه در حاشیه تمرین صبای قم حضور مهرداد میناوند، سهراب بختیاری‌زاده و سعید عزیزیان، بازیکنان سابق تیم‌ ملی و استقلال و پرسپولیس بود بکه با علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم خوش‌وبش کردند و دقایقی با دایی گفت‌وگو کردند.

سپس تمرین تیم فوتبال صبای قم به محض علی دایی در زمین آغاز شد و بعد از اینکه بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز صبا یعنی نادر قربانی دقایقی به تمرینات اختصاصی بدنسازی پرداختند، محمد دایی، مهدی تارتار، ژلکو میاچ و محمدرضا مهران‌پور نیز هر یک کارهای تاکتیکی بازیکنان را در کنار دایی زیر نظر گرفتند تا صبا بیش از پیش خود را برای مصاف با نفت تهران آماده کند. 

دروازه‌بان‌های صبای قم یعنی حامد لک، میلاد فراهانی و محمدرضا قدرتی‌پور نیز تمرینات خود را زیر نظر بهزاد غلامپور پیگیری کردند. 

نکته مهم و قابل توجه تمرینات صبای قم نشاط و شادابی خاص بازیکنان در حین انجام کارها و برنامه‌های تاکتیکی است که نشان از روحیه بالای بازیکنان صبا برای مصاف هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم فوتبال نفت تهران دارد.

امیرحسین صادقی بازیکن با تجربه و ملی پوش تیم فوتبال صبای قم که در هفته نخست لیگ برتر به دلیل محرومیت غایب بود این‌روزها یکی از باانگیزه‌ترین نفرات تمرین صبا است و آمادگی خود را برای بازی هفته دوم مقابل نفت به خوبی ارائه می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار