کد خبر: ۷۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 04 August 2015
خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و زبان بدن و تجارت الکترونیک در آینده نزدیک در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، سکینه زنج با اشاره به برگزاری دوره مهارت‌های پایه در چرخه مدیریت، کیفیت، تولید و منابع انسانی با همکاری شرکت مهندسی و مدیریت نگرش برتر توسعه اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی خرداد و تیرماه امسال با حضور و استقبال مدیران واحدهای صنعتی در رشت برگزار شد.

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و زبان بدن و تجارت الکترونیک در آینده نزدیک در رشت خبر داد و افزود: برگزاری دوره آموزشی مبانی برندسازی برای آشنایی بیشتر تولیدکنندگان و صنعت‌گران، لزوم و چگونگی برندسازی محصول یکی دیگر از برنامه‌های اداره اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

رئیس اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی و ارائه آموزش و راهکارهای کاهش مصرف انرژی در واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: با کاهش هزینه‌های مصرف انرژی به‌طور یقین قیمت تمام شده محصول نیز کاهش می‌یابد که این امر نقش به‌سزایی در قیمت نهایی کالا و قابلیت رقابت‌پذیری در بازار دارد.

زنج با اعلام فراخوان به مدیران واحدهای صنعتی و معدنی برای بهره‌مندی از این دوره‌های آموزشی گفت: این دوره‌های آموزشی با همکاری اساتید برجسته دانشگاهی و با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و معاونت آموزش و پژوهش وزرات صنعت و معدن و تجارت در گیلان برگزار می‌شود و به آموزش دیدگان گواهینامه آموزشی ارائه می‌شود.

گفتنی است، دوره آموزشی پیاده‌سازی و استقرار سیستم HSEE ( ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی) به‌همت اداره آموزش و پژوهش سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان و با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران در زمینه شناسایی مخاطرات موجود در محیط‌های کاری و جلوگیری از بروز رویدادهای ناگوار و کنترل میزان خسارت‌های مالی و جانی، ارتقای شاخص‌های بهره‌وری و رقابتی،‌ کاهش هزینه‌های تولید و توسعه پایدار با در نظر گرفتن شاخص‌های بهداشتی و ایمنی با همکاری شرکت مهندسین مشاور بهتا پایش شمال، با حضور حدود صد نفر از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی گیلان، در رشت برگزار شد.

لازم به یادآوری است، مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری جهت کسب اطلاعات از برگزاری دوره ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی می‌توانند به پورتال رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به آدرس http://gil.mimt.gov.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 33441318 -013 تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار