سرمربی استقلال خوزستان:
سرمربی استقلال خوزستان گفت: تیم ما همیشه زیبا و خوب بازی می‌کند و کسب پیروزی برابر نفت می‌تواند سکوی پرتاب ما باشد.
کد خبر: ۷۱۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 21 February 2019

 کریم بوستانی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار کرد: هیچ‌گاه بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و همه بازی‌ها مهم هستند اما این بازی نیز یک دربی در خوزستان است و 3 امتیاز این بازی برای ما خیلی اهمیت دارد.

وی افزود: تیم ما همیشه زیبا و خوب بازی می‌کند و کسب پیروزی در این بازی می‌تواند سکوی پرتاب ما باشد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: دست ما خیلی خالی است و گاهی بازیکنان ما مصدوم می‌شوند و جایگزینی نداریم 

وی ادامه داد: باشگاه و شخص آقای غفوری از کل مجموعه تیم حمایت می‌کند و هیئت مدیره جدید هم سرکار آمده که البته آن‌ها را نمی‌شناسم  اما امیدوارم تغییرات مثبتی در تیم ایجاد شود.

بوستانی عنوان کرد: اخیرا یونس دلفی را از دست دادیم که اگر پول فروش دلفی به باشگاه تزریق شود اوضاع بهتر می‌شود هر چند اغلب بازیکنان با اینکه مبلغ قراردادشان پایین است تاکنون 50 درصد از مطالباتشان را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم ولی اگر در بازی فردا هم شکست بخوریم شاید باشگاه تصمیماتی بگیرد و یک مربی بهتر را جایگزین من کند.

کریم بوستانی درپاسخ به این پرسش که چرا استقلال خوزستان که 3 سال پیش قهرمان لیگ برتر شده حال برای بقا در لیگ می‌جنگد، اظهار داشت: در آن فصل استقلال خوزستان بازیکنان خوبی در ترکیب داشت که حالا اکثرشان در تیم‌های بزرگی بازی می‌کنند در حالی‌که تیم ما امسال با 3 میلیارد تومان بسته شده است.

وی ادامه داد: در آن زمان مدیریت خوبی در باشگاه وجود داشت که توانست تیم را قهرمان کند اما طی این سال‌ها مدیرانی به باشگاه آمدند که موجب شدند این شرایط به‌وجود بیاید و بابت عملکرد خود پاسخگو هم نیستند.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان از سعید زارع، آل نعمه و پورابوالقاسم به‌عنوان مصدومان و مصطفی کیانی و وحید خشتان را به‌عنوان محرومان تیمش برابر نفت آبادان نام برد که باعث می‌شود این تیم با 16 بازیکن در این دیدار حاضر شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار