کد خبر: ۷۲۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 28 February 2019
تابناک / نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور برای رفع مشکل مربوط به نقشه‌های منابع طبیعی باید با تعیین کارشناسان خبره اقدامی صورت گیرد.
 
 
آقای رئیس جمهور چرا نقشه‌های منابع طبیعی به روز نمی‌شود

 

محمدمهدی افتخاری در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت:ظاهراً بخشی‌نگری بلای جان وزارتخانه‌های تحت امر رئیس جمهوری است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای دکتر روحانی چرا وزارت کشاورزی و به تبع آن سازمان منابع طبیعی به خواسته‌های چند ده ساله مردم اهمیت و توجهی ندارد.

وی افزود: مردم در شهرستان فومن و شفت سالیان سال در خانه‌ای زندگی می‌کنند که زمینش جزو متصرفات و بعضاً مستثنیات آبا و اجدادیشان است و اما سازمان منابع طبیعی خلاف قانون و عرف عمل می‌کند و می‌گوید این اراضی، اراضی ملی است و جزو نقشه‌های منابع طبیعی بوده و باید از طریق مراکز قضایی شکایت و اقدام کنید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور چرا نقشه‌های منابع طبیعی به روز نمی‌شود، برای رفع این مشکل که امنیتی نیز می‌باشد با تعیین کارشناسان خبره و دقیق اقدام نمی‌کنند.

افتخاری گفت: ما به عنوان خادم مردم دیگر نمی‌توانیم به روستاها مراجعه کنیم چون مردم می‌گویند کسی به داد ما نمی‌رسد، لطفا به این امر مهم رسیدگی کنید./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار