دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی آذربایجان غربی از اعزام ۱۲۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این تعداد دانشجو در قالب ۲۷ اتوبوس به جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۷۲۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 03 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رحیم عباس‌زاده، دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۲ اسفند ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: امسال ۱۲۰۰ دانشجو طی دو مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که این اعزام در قالب ۲۷ اتوبوس انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: خواهران دانشجو ۱۶ اسفند ماه و برادران دانشجو نیز ۲۲ اسفند ماه اعزام می‌شوند که شامل ۷۲۰ نفر خواهر بوده و مابقی را نیز برادران تشکیل می‌دهند و همچنین از تعداد ۲۷ اتوبوس، ۴ اتوبوس ویژه دانشجویان اهل سنت است.
عباس‌زاده با اشاره به اینکه شعار محوری کاروان راهیان نور دانشجویی استان «خرمشهرها پیش‌روست» انتخاب شده است، تصریح کرد: در طول اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور، بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده بود، برای دانشجویان تبیین خواهد شد.
وی یادآور شد: دانشگاه ارومیه ۵ اتوبوس، علوم پزشکی ۳، پیام‌نور ۲، آزاد ۱۲، صنعتی ۲، فنی‌وحرفه ای ۳، فرهنگیان یک و دانشگاه های علمی‌وکاربردی و غیرانتفاعی نیز ۳ اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند کرد و سال گذشته نیز ۱۱۴۰ دانشجو اعزام شده بودند.
دبیر ستاد راهیان نور دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هر اتوبوس برای خود یک قرارگاه فرهنگی خواهد بود، خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی، حضور راوی، روحانی، مسئول فرهنگی و مسئول فضای مجازی در هر اتوبوس، پخش فیلم و مستندات، توزیع نشریات روزانه و ویژه برنامه رادیو دانشجو از جمله برنامه‌های فرهنگی کاروان‌های راهیان نور دانشجویی محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: هدف از برگزاری سالانه اردوهای راهیان نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر جوان و دانشجو بوده و همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید نمودند که جوانان، صحنه‌گردان اصلی انقلاب هستند، پس تصمیم گرفتیم تا امسال تمامی مدیریت کاروان‌ها را به جوانان بسپاریم.
عباس‌زاده با اشاره به اینکه در کاروان‌های خواهران دانشجو، روحانیان و راویان خواهر حضور خواهند داشت، بیان کرد: برای اینکه خواهران دانشجو بتوانند سوالات و شبهات خود را راحتتر در میان بگذارند، برای این کاروان‌ها راویان خواهر درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام

اعزام ۱۲۰۰ دانشجو از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام ۱۲۰۰ دانشجو از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام ۱۲۰۰ دانشجو از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام ۱۲۰۰ دانشجو از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام ۱۲۰۰ دانشجو از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار