از پوستر نخستین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با نام "جام اکسین" رونمایی شد.
کد خبر: ۷۲۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 05 March 2019

در این مراسم محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: جام بزرگ اکسین از ١٥ تا ١٩ اسفند ماه به مدت پنج شب در جاده ساحلی اهواز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد روحیه نشاط در جامعه عنوان کرد و افزود: این مسابقات با حضور گیمرهای فعال در سطح کشور و در قالب برنامه‌های هفته فرهنگی استان طراحی و برگزار می‌شود.

جوروند افزود: بازی‌های PS٤ و FIFA ١٩ بازی‌های مورد نظر جهت انجام این مسابقه ملی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به بخش جنبی این مسابقات خاطرنشان کرد: در بخش جنبی این مسابقه، کارگاه آموزشی با موضوع عواقب بازی‌های غیر مجاز با هدف نشان دادن آثار مخرب این دسته از نرم‌افزارها بر کودکان و نوجوانان و همچنین اجرای موسیقی اقوام برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با عنوان جام اکسین به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری اداره کل فناوری و اطلاعات استانداری خوزستان و بخش خصوصی در استان خوزستان برگزار می‌شود.

در پایان به پاس رشادت‌های دلیرمردانه سردار فریدون غلامی از جانبازان قطع نخاعی استان خوزستان مراسم رونمایی از پوستر نخستین دوره مسابقات کشوری بازی‌های رایانه‌ای با عنوان جام اکسین با حضور وی انجام شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار