وزير کشور در حکمي مهدي رازجويان را به سمت معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران منصوب کرد.
کد خبر: ۷۲۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 06 March 2019

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران ، در حکم وزير کشور براي انتصاب مهدي رازجويان آمده است: به موجب اين حکم و بنا به پيشنهاد استاندار مازندران و تأئيد معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي، جنابعالي را به سمت معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران منصوب مي نمايم.
ايجاد هماهنگي در زمينه هاي فني و عمراني، نظارت بر تهيه و تصويب طرح هاي توسعه و عمران شهري و روستايي، نظارت بر اجراي طرح هاي عمراني دستگاه هاي استاني و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوي شهرسازي و معماري اسلامي ايراني از اهم وظايفي است که انتظار دارد بدان اهتمام نماييد.
رازجويان سوابقي همچون سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري مازندران، مديرکل دفتر فني امور عمراني و حمل ونقل وترافيک استانداري مازندران، مشاور عالي استاندار مازندران، شهردار اميرکلا، هيئت مديره سازمان همياري شهرداريهاي مازندران، معاون شهردار بابل، مديرعامل سازمان عمران بابل، نماينده وزارت کشور در کميسيونهاي ماده ٥، ١٠٠ ،٧٧ و ... را در کارنامه خويش دارد.
پيش از اين علي نبيان سمت معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران را بر عهده داشت که آبان ماه امسال به عنوان سرپرست سازمان ملي زمين و مسکن انتخاب شد و به وزارت راه و شهرسازي پيوست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار