استاندار یزد تأکید کرد:
استاندار يزد بر عمومي سازي روش‌هاي تامين مالي و بورس در سطح مختلف جامعه تاكيد کرد و گفت: پایش مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های اقتصادی توسط بخش خصوصی ضروری است.
کد خبر: ۷۲۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 06 March 2019

«محمدعلی طالبی در جلسه ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان اظهار کرد: پايش كارگروه‌ها و ستادهاي مختلف استان توسط بخش خصوصي نظیر خانه صنعت، تجربه خوبي براي بوده و عامل مهمی در کارآمدی بیش از پیش است.

وی افزود: در كنار ارزيابي عملكردها، پايش روند فعاليت‌ها و حتي موضوعات مطرح شده در جلسات نيز با مشاوره فكري دستگاه‌هاي مختلف مي‌تواند زمينه تحقق نتيجه گيري بهتر و كارآمدي موثرتر را فراهم کند.

استاندار یزد گفت:‌ كميته پايش عملكرد ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي از جايگاه مهمي برخوردار است و ضروريست دستگاه‌هاي اجرايي استان با اين كميته همكاري مستقيم و مستمر داشته باشند .

طالبی ادامه داد: مصوبات و تصميم گيري‌هاي برآمده از جلسات ستاد اقتصاد مقاومتي استان بايد به شكلي تنظيم و هدف گذاري شود كه در رديف اختيارات اين استان باشد و براي تحقق اين امر لازم است موضوعات در كمتيه‌اي كارشناسي مورد بحث و بررسي قرار گيرد .

وی تصریح کرد: لازم است جلسات آموزشي روش‌هاي تامين مالي و بورس تداوم داشته و به صورت تخصصي و ويژه در بخش‌هاي صنعتي و ساير حوزه‌ها با معرفي ظرفيت‌هاي جديد برگزار و مورد توجه باشد .

این مسئول خاطرنشان کرد: دوره‌هاي آموزشي و آگاهي بخشي با هدف معرفي ظرفيت‌هاي بورس و سرمايه گذاري مالي براي كارفرمايان و عموم مردم برگزار شود و تبيين ايفاي نقش كارآفريني و لزوم تامين سرمايه در واحدهاي آموزش تاكيد و از ابعاد مختلف تشريح شود .

استاندار يزد بر تداوم پايش عملكرد ستاد اقتصاد مقاومتي تاكيد کرد و گفت: ارزيابي بخش خصوصي از عملكرد ساير كارگروه‌ها در ستاد همزمان با پايش روند ساير فعاليت‌ها و پيشنهاد جديد صورت گيرد .

وی در پايان بيان كرد: مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتي با موضوع لزوم تامين روپوش مدارس از ظرفيت نساجي و توليدات استان براي اجرا در سال جاري دير تر از فصل مدارس اعلام شد اما اين موضوع براي سال آينده در سطح استان اجرايي خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار