در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اهواز از ۸۴ نفر تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۷۲۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳ 06 March 2019

در این آیین که عصر امروز در اهواز برگزار شد، در ابتدا حمید سالمی رئیس کانون پیشکسوتان استان اظهار کرد: هدف این است که چنین مراسمی را به صورت جداگانه برای رشته های مختلف برگزار کنیم. همچنین شنبه هفته آینده چنین مراسمی جهت تقدیر از پیشکسوتان خوزستانی مقیم اصفهان در این استان برگزار خواهد شد.

همچنین فرامرز کیانی زاده، معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم هیات‌های ورزشی در این زمینه به کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان کمک کنند. پیشکسوتان در کنار برکت و هویتشان سرمایه های ارزشمند ورزش هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم با تعامل و جلسات متقابلی که بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و کانون پیشکسوتان ورزش انجام می‌شود سال آینده شاهد فعالیت‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

در ادامه این مراسم رحیمی، مدیرکل صدا و سیمای خوزستان نیز خاطرنشان‌کرد: پیشکسوتان بزرگان ما هستند و ای کاش امروز در این مراسم از جوانان تیم های فوتبالی استقلال خوزستان و فولاد نیز دعوت به عمل می‌آمد تا در کنار این افتخارات سابق قرار بگیرند.

وی ادامه داد: امیدوارم برگزاری چنین مراسم‌های تجلیلی همراه با تقدیر واقعی و مساعدت هایی جهت رفع گرفتاری های مالی و روحی پیشکسوتان باشد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از ۸۴ پیشکسوت فوتبال خوزستان تقدیر به عمل آمد و محمد رستم منش، رییس سابق هیات فوتبال خوزستان در دهه ۶۰ اولین پیشکسوتی بود که برای تقدیر فراخوانده شد.

همچنین در این مراسم یاد و خاطره نوری خدایاری گرامی داشته شد. نوری خدایاری، ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۱ دار فانی را وداع گفت.

مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال خوزستان به صورت زنده از شبکه خوزستان پخش شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار