مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی:
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 2 هزار و 984 نفر از بیمه شدگان این بیمه بیمار خاص هستند و از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند، گفت: ماهانه 40 میلیارد ریال کمک هزینه درمان به این بیمه شدگان پرداخت می شود.
کد خبر: ۷۲۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 17 March 2019

ماهانه 40 میلیارد ریال کمک هزینه به بیماران خاص پرداخت می شود
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نادر نانبخش در جمع خبرنگاران افزود: بیمه سلامت به طور متوسط برای هر نفر از بیماران خاص ماهانه 15 میلیون ریال هزینه درمان پرداخت می کند و با این آمار حدود هفت درصد کل هزینه های بیمه سلامت مختص بیماران خاص است.
وی با تاکید بر اینکه بیماران خاص در پنج گروه تالاسمی، هموفیلی، پیوندی، دیالیزی و ام اس قرار دارند، اظهار داشت: بیماران خاص برای هزینه های درمان و بستری هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند و 100 درصد هزینه توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.
مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی افزود: تمامی افراد می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت و با پرداخت 10 هزار ریال صاحب دفترچه بیمه شوند.
نانبخش با اشاره به جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری این استان، گفت: یک میلیون و 984 هزار نفر از جمعیت این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال 1393 اجرا شده و در کنار صندوق های بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلح حرفی برای گفتن دارد.
با اجرای این طرح آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره مند شده اند و بدون شک هوشمندسازی این دفترچه ها در آینده، مسیر تعالی روزافزون این دستاورد را هموارتر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار