در آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان مطرح شد؛
مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان یزد در حالی برگزار شد که مسئولان هیات فوتبال استان یزد ضمن گلایه از عدم تحقق وعده‌‌های مسئولان ارشد استان در مورد دو نماینده فوتبال استان در لیگ‎‎های کشور، تداوم این وضعیت را برای آینده فوتبال یزد نگران کننده خواندند.
کد خبر: ۷۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 06 August 2015
به گزارش تابناک یزد، "محمد حسین رسولزادگان" رییس هیات فوتبال استان در آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان که توسط این هیات ورزشی برگزار شد، با اشاره به تلاش‎‎های هیات فوتبال در رابطه با فوتبال پایه و برگزاری مسابقات در رده‎‎های سنی مختلف، در رابطه به وضعیت کنونی دو نماینده استان در لیگ‌‌های کشوری گفت: با وجود این که هیات فوتبال هیچ قدرت اجرایی و توان تیمداری ندارد، ولی بارها در جریان فصل گذشته لیگ دسته اول کشور نظرات خود را ارائه کردیم ولی مورد توجه قرار نگرفت که پیامدهای آن نیز در پایان لیگ ناخوشایند بود.

وی گفت: در یکی دو ماه گذشته نیز 10ها بار در جلسات با مسئولان ارشد استان به صورت حضوی و تلفنی خواستار حمایت استان از این دو تیم شده‎‎ایم ولی متاسفانه علی رغم قول مساعد مسئولان، تاکنون هیچ حمایتی در مورد این دو تیم انجام نشده است.

به گفته وی، مشکلات مالی تیم‎‎های فوتبال استان و عدم حمایت مسئولان استان از ورزش عامل وضعیت کنونی فوتبال استان است.

"احمد ناگونی" نائب رییس هیات نیز اظهار کرد: قطعاً در صورت تداوم این وضعیت، آینده فوتبال استان نگران کننده خواهد بود چرا که رفع مشکلات اقتصادی این نماینده استان که هم اکنون یکی در لیک دسته دو و دیگری در لیگ یک حضور دارد تنها در توان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان نیست و حمایت مسئولان ارشد استان را می‎‎طلبد.

وی تاکید کرد: اگر مقامات ارشد استان به ویژه استاندار محترم در این مقوله وارد میدان نشوند مطمئناً نمی‎‎توان آینده خوبی را فوتبال یزد متصور شد.

"داوود پاک‎‎طینت" مدیر کل روابط عمومی استانداری که در این نشست حضور داشت نیز به نقش رسانه‎‎ها در رابطه با ورزش اشاره کرد و گفت: رسانه‎‎ها اگر مقوله ورزش و سلامت را به یکدیگر گره بزنند و آنها را مترادف یکدیگر مغرفی کنند با وجود دغدغه جامعه در مور سلامت، شاهد رونق ورزش در استان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این مراسم از 16 خبرنگار ورزشی فعال استان در آستانه روز خبرنگار تقدیر شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار