رييس ارشاد اردكان خبر داد؛
ريیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان از آغاز به کار دومین جشنواره تئاتر خیابانی اين شهرستان از امروز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 06 August 2015
به گزارش تابناک یزد،"علی زمانیان" در اردکان در اين رابطه تصريح كرد: دومین جشنواره تئاتر خیابانی اردکان با عنوان "شهر سالم" توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان از امروز چهاردهم مردادماه آغاز شده و تا 27‌ام مرداداه ادامه خواهد داشت.

وي از حضور هشت گروه هنری نمایشی در این جشنواره خبر داد و افزود: 15 و 16 مرداد ماه مراسم داوری این جشنواره به همراه جشن ویژه ای با اجرای برنامه‌های شاد موسیقی و طنز در نظر گرفته شده اشت.

زمانيان هدف از برگزاری این جشنواره را آموزش فرهنگ شهروندی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بررسی معظلات اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: گروه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره متشکل از هشت گروه بومی و عضو انجمن هنرهای نمایشی شهرستان هستند که با توجه به جدول زمان‌بندی این جشنواره هر گروه موظف به اجرای کار در مکان‌های مشخص شده و طبق زمان‌بندی است.

این مقام مسئول، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های هنری را در راستای آموزش فرهنگ شهروندی و بررسی معظلات اجتماعی کارآمد توصیف کرد و افزود: مسلماً با برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه جشنواره‌های مختلف مناسبتی و هنری می‌توان در راه تحقق شعار توسعه متوازن گام برداشت.

زمانیان در پایان از برنامه‌ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان برای برگزاری جشن‌های مختلف ملی و مذهبی و جشنواره های گونان هنری تا پایان سال جاری در اردکان خبر داد.

گفتنی است؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان دارای پنج انجمن هنری، موسیقی، هنرهای نمایشی، شعر و ادب، خوشنویسی و هنرهای تجمسی و همچنین سه آموزشگاه مرتبط با این انجمن‌ها با فعالیت بیش از  هزار هنرمند است که علاوه بر آن با دو موسسه فرهنگی و هنری در ارتباط و فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار