تابناک کهگیلویه وبویراحمد
خوشبختانه شاهد آن هستیم که باز هم با عنایت خداوند متعال، دعای امام عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه و ابزار لازم جهت عبور از یک دوره تاریخی فراهم شده است، اما این به معنای عبور آسان از این پیچ لغزنده نبوده و نیست
کد خبر: ۷۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 06 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواهان در نظر گرفتن مصالح کشور در خصوص توافق هسته‌ای شده است.

در این نامه آمده است: خوشبختانه شاهد آن هستیم که باز هم با عنایت خداوند متعال، دعای امام عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه و ابزار لازم جهت عبور از یک دوره تاریخی فراهم شده است، اما این به معنای عبور آسان از این پیچ لغزنده نبوده و نیست.

بسیج دانشجویی در این نامه آورده است: این نامه را جوانانی قلم زده‌اند که خود را پیرو همان جوانمردان 8 سال دفاع مقدس می‌دانند که در دانشگاه‌‌هایاصغر و اکبر؛ رزم اندیشه، مکتب و عقیده می‌کردند و گاهی در کلاس درس، ایدئولوژی توحیدی را تدریس می‌کردند و زمانی در میدان نبرد جان را در طبق اخلاص می‌گذاشتند، آری همان‌هایی که در هویزه کربلایی دیگر رقم زدند و همچون ارباب غریبشان زیر زنجیر شنی مستکبران، گذشته و حال به خاک و خون کشیده شدند اما به کسی باج ندادند و دشمن اسارتشان را هم تحمل نمی‌کرد.

در این نامه آمده است: از شهدا گفتیم تا مغرضان منفعت‌طلب شخصی و حزبی بدانند این جوانان فقط یک جهت را می‌شناسند و آن جهت اسلام و ولی‌امر است و با در نظر گرفتن تمامی تلاش‌های تیم محترم مذاکره‌کننده هسته‌ای و سایر دولتمردان قلم می‌رانند و هدف تنها قرب الهی و کمک به پیشرفت میهن اسلامی بوده و هست.

در این نامه آمده است: جناب آقای شمخانی نمی‌خواهیم شما را با این نامه به تحرک واداریم چرا که ما شما را از برپا دارندگان کربلای 30 روزه خونین شهر می‌دانیم که بهشت را زیر سایه شمشیرها می‌بینید و در خط مقدم برای مسئولان نامه می‌نویسید تا آنها را به تحرک وادارید.

اینک با یادآوری نامه خودتان به عنوان یک رزمنده بسیجی خط مقدم خطاب به شورای وقت عالی دفاع، یک روز قبل از اشغال خرمشهر که اظهار داشتید: «ما شهیدان زنده‌ای هستیم که به نبرد خویش علیه مردگان زنده ادامه خواهیم داد و جان داریم اما امکانات جان دادن در راه خدا را نداریم» از جنابعالی که خود اینک با کسب اهلیت و هوشمندی در مسند دبیر شورای عالی امنیت ملی و همواره یار صدیق امام امت و مورد اعتماد دلسوزان نظام هستید و تجربه فتح عظیم در مقابل مستکبران جهان را درک کرده اید، انتظار داریم و می خواهیم که

1- به دور از جو سازی‌های احساسی، جریان‌سازی‌های اشتباه و منفعت‌طلبانه و فشارهای موجود که خود نیز متوجه آن هستید و بدون و به دور از هیاهوی کسانی که دانسته و نادانسته بر طبل متعفن دوستی با شیاطین بزرگ و خبیث به هر قیمتی می‌کوبند و بر آرمان‌ها و شعارهای استکبارستیزانه این ملت بر چسبتاریخ مصرف می‌زنند در جهت ادامه راه و اندیشه امام(ره) و شهدا خواستار حرکت در مسیر قانونی، بدون اغماض در بررسی متن توافقنامه «برجام» هستیم تا انشاءالله این بار نیز برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشانتان ببینیم.

2- ما فرزندان دانشجوی شما امروز اعلام می‌کنیم که برای دفاع از آرمان‌های امام و رهبر عزیزمان و تمامیت ارضی کشورمان و جهت عدم دسترسی بیگانه به مراکز دفاعی و ... هیچگاه منتظر رفع تحریم نبودیم، هم جان داریم که تقدیم کنیم و هم امکانات جان دادن، لذا نه سازشی خواهد بود و نه صلحی با شیطان و نه اشغال خرمشهری، فقط از شما می‌خواهیم که همچنان در شورای عالی امنیت ملی پاسدار خطوط قرمز تعیین شده نظام بوده و اجازه ندهید پای بیگانگانی که دستشان به خون این ملت آغشته است به بهانه توافق به کشور باز شود.

3- همان گونه که امام امت فرمودند یک مسیر قانونی برای بررسی این متن وجود دارد که باید با منطق صحیح و بدون اغماض طی شود، این مهم وظیفه و مسئولیت شما که یکی از این نهادهای بررسی کننده هستید را چند برابر خواهد کرد.

4-مطمئنا این بررسی صحیح و عادلانه خود حمایت کننده و اهرم قدرتی برای دستگاه دیپلماسی ما خواهد بود تمام ملت و جوانان انقلابی از یک توافق خوب با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق‌الذکر حمایت کرده و با دشمن داخلی و خارجی مقابله می‌کنند، چراکه مبارزه هنوز ادامه دارد این مبارزه از بروز فتنه‌های دیگر جلوگیری خواهد کرد.

پیاده‌سازی ایدئولوژی اسلام اصیل، رعایت قانون و حفظ آرمان‌های امام و انقلاب به جهانیان می‌فهماند که می‌شود فتح خیبر کرد، قراردادی محکم بست و اگر نیاز باشد عاشورایی دیگر رقم زد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار