کد خبر: ۷۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 06 August 2015
رشت- استاندار گیلان با اشاره به ارتباط دوسویه مسئولان و خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران امنای مسئولان بوده و باید ارتباط نزدیک تری میان مدیران و خبرنگاران وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی ظهر پنج شنه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: درعرصه رسانه توانمندی زیادی در استان گیلان دیده می شود.

وی با اشاره به انتظارات دو طرفه خبرنگاران و مدیران گفت: توجه به واقعیت ها و اطلاعات صحیح و دقیق و منصفانه از انتظارات به جای مدیران استان است و ما از خبرنگاران انتظارنقد سازنده و اصلاح گرایانه را داریم.

نجفی دوری از افترا و عمل براساس وجدان و اخلاق را دیگر خواسته مدیران از فعالین عرصه رسانه عنوان کرد و ادامه داد: پرهیز از سرقت ادبی و رعایت مصالح عمومی و خط قرمزهای نظام از دیگر وظایفی که خبرنگاران باید در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران باید تحمل شنیدن انتقادات را داشته باشند، گفت: در عین حال که مدیران باید آمادگی شنیدن نقد را داشته باشند، حریم خصوصی افراد نیز باید محترم شمرده شود.

وی یکی از مهم ترین وظایف خبرنگاران را دوری از افشای اطلاعاتی دانست که به صورت محرمانه منتشر می شود و تاکید کرد: خبرنگاران امین مسئولان هستند و نباید به دلیل دارا بودن امکانات نشر به اتهام زنی بپردازند.

همچنین در این جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خبرنگاران را پل ارتباطی حاکمیت با مردم دانست و گفت: گیلان در این عرصه دارای جایگاه خوبی است.

محمدحسین قربانی افزود: اگر می بینیم برخی از مدیران رسانه را مزاحم خود می بیند این امر نشان دهنده این است که نتوانسته اند امنیت و نوع ارتباط با رسانه را تعیین کنند.

وی جلو بودن شبکه های اجتماعی را نتیجه استفاده از خلا موجود در عرصه خبر و خبررسانی دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت های موجود در رسانه ها، به خوبی استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار