مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کمک به مردم سیل‌زده یک وظیفه همگانی در جامعه است گفت: مردم و مسوولان با اتحاد خود در امر کمک‌رسانی به مردم بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۷۳۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 07 April 2019

کمک به مردم سیل‌زده یک وظیفه همگانی در جامعه است
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر خدایاری امروز در جلسه ستاد جمع‌آوری کمک‌های کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر به سیل‌زدگان کشور، با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند، محبوب‌ترین افراد نزد خداوند با تقواترین افراد نیست، بلکه محبوب‌ترین آنان نزد خداوند، سودمندترین آنان به حال مردم است و این بهترین فرصت برای ایثار و فداکاری است که بر اساس قدرت و توانایی خود از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه کمک به مردم سیل‌زده یک وظیفه همگانی در جامعه است افزود: مردم و مسوولان با اتحاد خود در امر کمک‌رسانی به مردم بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: ملت ایران همان‌‌گونه که هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کردند بنابراین می‌توانند چنین مشکلات را نیز تحمل کرده و همانند هشت سال جنگ تحمیلی رشادت‌هایی از خود برجای گذاشته و سربلند بیرون بیایند.

وی در ادامه به تخریب خانه‌های مردم و زیرساخت‌های شهرهای سیل‌زده در پی باران‌های اخیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: شیرینی‌هایی نیز در کنار تمام تلخی‌های سیل وجود دارد و آن این است که پس از چندین سال، امروز دریاچه ارومیه بدون هیچ سرمایه‌گذاری چندین برابر احیا شد که باید شاکر نعمات الهی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه ادارات مختلف استان و موسسات خیریه به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار