فرماندار: در حال رفع مشکلات هستیم؛
طوفان در ابوالفارس 30پایه برق را از جا درآورد. در بخش سلطان اباد 5پایه، زودزرد8پایه و جمعا 70 پایه و 30ترانس برق آسیب دیده و از جا کنده شدند. به تعدادی از دامداری ها و ساختمان های روستایی نیز خسارت وارد شده است
کد خبر: ۷۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 07 August 2015
عصر روز پنجشنبه طوفان باد و خاک در شهرستان رامهرمز باعث خسارت به تعداد اندکی از همشهریان و روستایان و قطع برق گسترده ای که حدود 4 ساعت طول کشید و همچنین قطع آب شد.

فرماندار رامهرمز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان از تشکیل ستاد بحران شهرستان خبر داد و گفت:  ساعت 18:30 الی 19:30 روز گذشته، باد شدیدی شروع به وزیدن کرد که بعد از لحظاتی به طوفانی با سرعت 60کیلومتر در ساعت تبدیل شد.

وی گفت: در اثر این حادثه، اغلب سیستم های خدمات رسان ما آسیب دید که از جمله آنها می توان به آسیب صد درصدی سیستم برق رسانی و آب رسانی اشاره نمود.

سمالی زاده گفت:  در همان لحظان همکاران دو شرکت دست بکار شدند و پس از 4ساعت مشکل برق را کامل حل کردند. وی افزود: طوفان در ابوالفارس 30پایه برق را از جا درآورد. در بخش سلطان اباد 5پایه،  زودزرد8پایه و جمعا 70 پایه و 30ترانس برق آسیب دیده و از جا کنده شدند.

بگفته رئیس کمیته بحران شهرستان رامهرمز در مجموع،  400 - 500نقطه دیگر آسیب دیدند و دستگاههای خدمات رسان در حال انجام کارند و تا کنون تمامی خطوط برق و اب بازسازی شده است. وی گفت:  فقط در بخش ابوالفارس و بخش مرکزی که حدود 45 پایه افتاده بودند تلاشها ادامه دارد تا امشب مشکل آنها حل شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است به تعدادی از دامداری ها و ساختمان های روستایی نیز خسارت وارد شده است.
 
این طوفان باعث سقوط طارمه نمایشگاه اتومبیل روبروی پارک شقایق رامهرمز شد که به دو خودرو این نمایشگاه خسارت سنگین وارد کرد.

حجت الاسلام سیداسماعیل موسوی در خطبه های  نماز جمعه این هفته این شهر گفت: باد شدیدی که روز گذشته از جنوب شرقی وارد شهرستان شده است باعث معضلی در شبکه برق و آب شهرستان شد و خساراتی به بار آورد که باعث شد 50 پایه برق از بین برود و همچنین سه چاه آبی که آب شرب شهرستان را تامین می کردند از مدار خارج شدند.
 
وی گفت: شبکه آب رامهرمز با فرسودگی مواجه است و 45 کیلومتر شبکه آب رسانی شرب رامهرمز دچار مشکل است و ده ها نقطه در رامهرمز وجود دارد که لوله ها شکسته هستند و نمی شود کاری کرد.
 
امام جمعه رامهرمز در پایان از مسئولین درخواست کرد که یک لحظه کوتاه نیایند و تمام عیبها و اشکالات بوجود آمده را مرتفع نمایند و همچنین مردم شهرستان صبوری نمایند تا این مشکلات مرتفع گردند.

به گزارش تابناک خوزستان، عصر امروز باد شدیدی در باغملک نیز شروع به وزیدن گرفته است که هنوز خبری از شدت آن و خسارات احتمالی مخابره نشده است.

طوفان در رامهرمز یکصد پایه و ترانس برق را از جا درآورد

طوفان در رامهرمز یکصد پایه و ترانس برق را از جا درآورد

طوفان در رامهرمز یکصد پایه و ترانس برق را از جا درآورد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار