فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: هفت روستای این شهرستان همچنان درگیر سیلاب است و عملیات پاکسازی مناطقی که سیلاب آنها فروکش کرده برای برگشت مردم به محل زندگی آن ها در حال انجام است.
کد خبر: ۷۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 29 April 2019

شاهین هاشمی بیان کرد: از هفت روستای درگیر سیلاب روستای 'خسرج خلف' همچنان در محاصره سیلاب است و آب در 6 روستای دیگر وارد شده است.

فرماندار حمیدیه بیان کرد: مقرر شده است که ارتش پل شناوری را برای روستای ' خسرج خلف' این شهرستان تاسیس کند تا مردم این روستا امکان برگشت به محل زندگی خود را داشته باشند.

وی گفت: با همکاری بنیاد مسکن استان کرمان عملیات پاکسازی مناطقی از شهرستان کارون که سیلاب در آن فروکش کرده در حال انجام است. 

فرماندار شهرستان حمیدیه ادامه داد: اهالی پنج روستای سیل زده این شهرستان به محل زندگی خود برگشتند و 80 خانوار همچنان در اردوگاه های اسکان مستقر هستند.

هاشمی اظهار داشت: کارشناسان مسکن در حال بررسی و برآورد خسارت مناطق سیل زده این شهرستان هستند و برای تعمیر و احداث خانه هایی که بر اثر سیلاب آسیب دیدند نیازسنجی می کنند.

شهرستان حمیدیه در 25 کیلومتری غرب اهواز واقع است و رودخانه کرخه از کنار این شهرستان عبور می کند.اوایل فروردین ماه امسال به دلیل طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه بسیاری از مناطق استان دچار سیلاب شدند.

هلال احمر استان 91 پایگاه امداد و نجات در استان راه اندازی و به 250 هزار سیل زده امداد رسانی کرد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار