نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: نهادهای مختلفی برای ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل‌زده وجود دارد و نباید افراد خود به این امر مبادرت کنند زیرا این نهادها مورد اعتماد مردم هستند.
کد خبر: ۷۳۹۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 30 April 2019

 مردم از ارسال کمک‌های انفرادی به مناطق سیل‌زده خودداری کنند

 

تسنیم: آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای ستاد طرح جهاد همبستگی ملی برای ساخت مناطق سیل‌زده معین گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از مسئولان اظهار داشت: اکثریت مردم به مسئولان و خدمتگزاران نظام اعتماد دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به سوء استفاده برخی افراد از شرایط بحرانی در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو در حوادثی مانند سیل و زلزله به دنبال سوءاستفاده از موقعیت به وجود آمده و مردم هستند.

وی با گله‌مندی از افرادی که به صورت شخصی اقدام به کمک رسانی می‌کنند تصریح کرد: نهادهای مختلفی برای ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده وجود دارد و نباید افراد خود به این امر مبادرت کنند زیرا این نهادها مورد اعتماد مردم هستند.

 

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: در مواقع بحرانی یک فرماندهی واحد می‌تواند بهتر امور را پیش ببرد؛ سپاه برای ارسال کمک‌های مردمی از گیلان و ساخت واحدهای مسکونی برای سیل‌زدگان مأمور شده است.

آیت‌الله فلاحتی اعتماد آحاد مردم در جامعه به نهادهای کمک رسان را یادآور شد و افزود: بایستی برای مقابله با هجمه‌های دشمن و جلوگیری از سلب اعتماد مردم نسبت به عملکرد مسئولان، گزارشی در رابطه با نحوه فعالیت سازمان‌های امداد رسان تهیه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان ضمن تاکید بر منظم کردن جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده اظهار داشت: تهیه گزارش در رابطه با عملکرد نهادها در رابطه با ارسال کمک به مناطق سیل‌زده در رفع شبهات موثر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار