معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد با بیان این که متاسفانه استخرهای استان فاقد حفاظ لازم هستند،‌ گفت: عدم حفاظ در استخرهای گلخانه های یزد جان جوان افغانستانی را گرفت .
کد خبر: ۷۴۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 01 May 2019

«محمدرضا رحیمی» اظهار کرد: روز گذشته نهم اردیبهشت ماه خبری مبنی بر گمشدن جوان افغانستانی در منطقه حسین آباد ریسمانی یزد به سازمان آتش نشانی گزارش شده است که پس از اعزام تیم امداد و نجات و آغاز عملیات جست و جو، کفشهای این جوان 20 ساله در آب استخر یکی از گلخانه های این منطقه پیدا شد.

وی با بیان این‌که تیم غواصی پس از جست و جو پیکر وی را در آب استخر پیدا کردند، افزود: متاسفانه قبل از رسیدن تیم امدادی جوان افغانستانی جان خود را از دست داده و عملیات احیا بر وی اثر بخش نبود .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد در ادامه با اشاره به این که بسیاری از گلخانه های استان آب مورد نیاز خود را از طریق استخرهای متعدد تأمین می‌کنند،‌ گفت:‌ متأسفانه عدم رعایت استاندارهای لازم برای ساخت استخرهای ذخیره آب در گلخانه‌های یزد عامل بسیاری از حوادث نظیر غرق شدن است.

رحیمی در پایان افزایش آمار گلخانه‌ها و استخرهای بدون حفاظ ذخیره آب در روستاهای حاشیه یزد را تهدیدی جدی برای اهالی دانست و خاطرنشان کرد:‌ سازمان آتش نشانی بارها تذکرات لازم به گلخانه دارها را مبنی بر انجام اقدامات حفاظتی داده است اما متاسفانه تا کنون اقدامی صورت نگرفته و ورود دسنگاه های نظارتی الزامی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار