فرماندار اشکذر با بیان این که استیفای حقوق کارگران در گرو توجه به قانون است، گفت: ضروری است دستگاه های مرتبط در صیانت از حقوق جامعه کارگری شهرستان همکاری کنند.
کد خبر: ۷۴۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 02 May 2019

«محمدعلی شاه‌حسینی» در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان اشکذر، اظهار کرد: اشکذر علی‌رغم اینکه یکی از شهرستان‌های صنعتی استان به شمار می‌رود، کمترین مشکل را در زمینه مسائل مرتبط با کارگران اعم از تعطیلی کارخانجات و معوقات کارگران داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی بین ادارات دولتی ها و کارفرمایان افزود: زنجیره تولید بدون وجود کارگران متوقف خواهد شد، لذا باید برای ایجاد انگیزه مضاعف و رفع مشکلات کارگران، جلسات همفکری با صاحبان صنایع برگزار و درصدد رفع مشکلات اقتصادی آنها برآمد.

فرماندار اشکذر به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «رونق تولید» اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور باید تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار داشته باشیم و در شهرستان اشکذر باید از نیروی انسانی ارزشمند به ویژه قشر کارگران در راستای رونق فضای کسب و کار استفاده بهینه کرد.

وی حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای کارگری را رسالت اصلی کمیسیون کارگری شهرستان برشمرد و تصریح کرد: استیفای حقوق کارگران در گروه توجه به قانون است و همكاري و هماهنگي دستگاه هاي مرتبط مي تواند مسير را براي صیانت از جامعه کارگری و حل و فصل مشكلات آنها هموار سازد.

شاه حسینی در پایان به حجم کاری بالا، کمبود امکانات و نداشتن ردیف بودجه نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقاء این نمایندگی به اداره مستقل ضروری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار