یک ساختمان مسکونی در‌حال احداث بر اثر ریختن مواد مذاب حاصل از جوشکاری روی مواد قابل اشتعال طعمه حریق شد و دوازده ‌کارگر گرفتار شدند.
کد خبر: ۷۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 09 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، با اعلام این خبر به شهرآرا گفت: درپی حریق یک ساختمان مسکونی درحال احداث و به‌خطرافتادن جان کارگران گروه امدادونجات به محل حادثه واقع ‌در بولوار کوثر اعزام شد.

آتش‌پاد سوم مهدی‌رضایی درباره چگونگی وقوع این حادثه افزود: ریختن مواد‌مذاب حاصل از جوشکاری ساختمان درحال احداث بر روی اقلام قابل اشتعال نظیر آکاسیو و لوله‌های پی‌‌وی‌سی موجب آتش‌سوزی شد‌.
وی با اشاره به اینکه کانون حریق طبقه همکف این ساختمان شش‌طبقه بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شدت حریق و دود ناشی از آن که تمام طبقات را فرا گرفته بود، کارگران امکان خارج‌شدن از ساختمان را نداشتند.

رضایی ادامه داد: یک گروه از آتش‌نشانان به اطفای حریق و گروه دوم نیز نسبت به انتقال کارگران به بیرون از ساختمان و همچنین عملیات تهویه دود از محیط اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه دوازده ‌کارگر در طبقات بالاتر گرفتار شده بودند، بیان کرد: این کارگران با دستگاه‌های تنفسی به مکانی امن منتقل شدند و دو تن از این افراد که دچار دودگرفتگی شده بودند، برای اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
درپی این حادثه یکی از آتش‌نشانان هنگام ماموریت دچار مصدومیت سطحی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار