کد خبر: ۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱ 23 February 2015
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از شهروندان و بسیجیان البرزی در آستانه سال جدید عازم مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد موحد با اشاره به اینکه طبق روال همه ساله اعزام کاروان راهیان نور از جمله برنامه‌های سپاه البرز در اواخر سال جاری است، اظهار داشت: در آستانه سال جدید یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار بحث اعزام راهیان نور است که همواره با استقبال چشمگیر مردم رو‌به‌رو می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه توسط سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار می‌شود، افزود: عامه مردم از جمله بسیجیان در قشرهای مختلف نظیر بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه البرز با تاکید بر اینکه اعزام کاروان راهیان نور البرز به مناطق عملیاتی جنوب کشور به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا انجام می‌شود، تصریح کرد: تدارکات لازم نظیر آماده‌سازی اردوگاه‌های جنوب برای افراد متقاضی در نظر گرفته شده است.
به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد موحد با بیان اینکه آمار قابل توجهی نسبت به اعزام به این مناطق عملیاتی اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: بیش از 15 هزار نفراز شهروندان و بسیجیان استان البرز به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار