امام جمعه اندیمشک گفت: حضور در راهپیمایی قدس به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک می کند.
کد خبر: ۷۵۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ 31 May 2019

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک اظهار کرد: روز قدس سبب شده که آمریکا و اسرائیل نتوانند اهداف شوم خود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه که مهمترین طراحی آنها نقشه معامله قرن است، افزود: اگر ملت‌های  مسلمان دنیا در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار نگیرند و اسرائیل و آمریکا بتوانند نقشه معامله قرن خودشان را اجرا کنند، پس از آن نوبت دیگر کشورهای اسلامی خواهد شد.

امام جمعه اندیمشک گفت: در نظام اسلامی ما سه نگاه وجود دارد نگاه اول این است که در این اوضاع فعلی ترسیم شده است نگاه دوم نگاهی است که برخی خود فروختگان داخلی به همراه نگاه اول دنبال می‌کنند و چشم‌انداز سوم نگاه به درون و خودسازی است که مقام معظم رهبری آن را ترسیم کرده که اگر به آن تکیه کنیم موفق خواهیم شد.

وی با اشاره به جنگ گسترده دشمن، افزود: حکام و مرتجعین عرب منطقه، بهمراه آمریکا با استفاده از جنگ‌های نیابتی و گروه‌های تروریستی و تحریم‌ها تا به امروز نتوانسته جلوی صدور انقلاب اسلامی را بگیرد و این روز سبب شده تا تمام افکار عمومی جهان در کنار ملت فلسطین قرار بگیرند.

 حسینی نوری افزود: ترامپ امروز بر اساس تئوری مرد دیوانه عمل می‌کند، که مربوطه به زمان ریاست جمهوری نیکسون است و در نظام سیاسی امریکا یکبار این تجربه شده است.

 امام جمعه اندیمشک افزود: دولت آمریکا می‌دانند ما با این تجربه‌ای که داریم حاضر به مذاکره با کسی نیستیم، اگر دولتمردان ما پای میز مذاکره بنشینند قطعا این موضوع را پیش خواهد کشید که در دیگر موضوعات هم بحث مذاکره را مطرح خواهد کرد.

وی افزود: 15 خرداد که حرکت اعتقادی بود که بر اساس باورهای دینی انجام شد، حرکتی که مردم معتقد بودند به مرجع تقلید توهین شده و همین حرکت زمینه‌ساز انقلاب اسلامی شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار